Iako je mnogima prva asocijacija na Veliku Britaniju sivilo, kišno i tmurno vrijeme, dizajner Matthew Williamson, podrijetlom iz Manchestera, prepoznatljivost svog dizajna utemeljio je upravo na svemu suprotnom. Spoj neočekivanih žarkih boja s Williamsonovim potpisom već dvadeset godina čuva svoju poziciju u prenapučenoj modnoj industriji, a žene svih dobnih skupina žude za njegovim kreacijama. Što je u njima tako poželjno i jedinstveno? Neki kažu da je to specifičan uzorak koji podsjeća na razlivene vodene boje umjetnika koji stvara remek-djelo, drugi da je to balans ženstvenih i snažnih linija, treći da je tajna u tome što se žene u njegovoj odjeći osjećaju mlado i smjelo. Williamsonova modna priča započela je rano, a prva muza bila je njegova majka za koju i danas kaže da ima nevjerojatan stil i eleganciju. Dok je pažljivo birala što odjenuti, pazeći da boja ruža odgovara onoj laka za nokte, te u koje će doba dana nositi koje naušnice, dječak je sjedio na krevetu u kutu sobe, gledajući i polako se zaljubljujući u modu. Instinktivno je prepoznavao lijepo, majku je izazivao sâm predlažući što s čime odjenuti.Znamo li tu priču, više ne čudi što je Matthew 2014. pozvao upravo majku da zajedno naprave dječju kolekciju. Uostalom, jedna od Williamsovih glavnih odlika jest što svoju kreativnost ne ograničava. U dobi od četrnaest godina Matthew je dobio prvi šivaći stroj. Šio je odjeću sebi i prijateljima, a mašina je neumorno radila u danima kad bi se on i njegova obitelj vratili s čestih putovanja u Indiju. Ti su doživljaji ostavili možda i najveći trag na njegovu današnjem dizajnerskom potpisu.Velika godina u njegovu životu bila 1997. Uz to što je Vogue, o kojemu je do tada samo sanjao, za snimanje uzeo njegove šalove, bila je to i godina njegova debija na modnoj pisti. Vidjelo se da ga čeka velika budućnost jer reviju su nosili tada najveći modeli – Kate Moss, Helena Christensen i Jade Jagger, a kritike su bile vrlo pozitivne. Nakon uspješnog početka, Williamson je promijenio tek nekoliko pozicija. Od 2005. do 2008. bio je kreativni direktor brenda Emilio Pucci koji je napustio kako bi razvio vlastiti brend.Da je Matthew rođen za ovaj posao, potvrdila je nagrada koja je uslijedila te iste godine, ona za najboljeg britanskog dizajnera s crvenog tepiha. Niz poslovnih uspjeha i uspješnih suradnji postajao je sve duži... Jedna od njih je i ona s glumicom Siennom Miller. Njihov je odnos prerastao u više od posla pa ih sada veže i snažno prijateljstvo. Sienna je privrženost Matthewu dokazala kada je poslovnu stanku zbog rođenja kćeri prekinula samo kako bi snimila kratki, ali glamurom nabijen trominutni video u povodu Matthewove 15. godišnjice u modi. Sienna i on često ispijaju kave u londonskim kafićima, oboje ležerni i prave modne ikone, no na listi Williamsonovih prijateljica su i Olivia Palermo, Gwyneth Paltrow, Poppy Delevigne...U bogatoj je karijeri dizajnirao čak i namještaj, neobične i originalne Coca Cola bočice, modne dodatke i luksuzne svijeće. Dvije velike suradnje koje su dodatno pridonijele njegovu uspjehu su ona s H&M-om i gigantom beauty industrije, Benefitom. Obje su fantastično prihvaćene, a Matthew je tada bacio udicu izjavivši kako bi jednog dana volio imati i vlastitu liniju kozmetike.Dizajner, 44-godišnjak, danas tvrdi kako u masovnom šopingu ne uživa; pobornik je kvalitetne i pomno promišljene sezonske kupnje, a savjet koji smo više puta čuli jest: “Budi drukčiji i čuvaj svoje stvari.” Za ovaj drugi dio rečenice postoji objašnjenje – najvrjedniji i najdraži predmet bio mu je osamnaest godina star sat koji je dobio na dar od poslovnog partnera, a koji je nedavno – izgubio. Od tada se budi s tim satom u mislima... Od Williamsonovih početaka prije dvadeset godina u modnoj industriji mnogo toga se promijenilo. Trendovi su dolazili i prolazili, a najveći je izazov njima usprkos ostati jedinstven, prepoznatljiv i svoj. Williamson se, uz sve ostale, može pohvaliti i tim uspjehom. Moda nije lak posao. Kritikama su izložene čak i najbolje osmišljene kolekcije, a stalne promjene teško je pratiti osobito onim dizajnerima koji su započeli u neka mirnija vremena. Društvene mreže samo su jedna od promjena, no MW brend uspješno je odgovorio na izazov.Danas njegova Pinterest stranica broji 1,5 milijuna pratitelja, a takav uspjeh nije došao preko noći – ključ je u tome da se razumije publika, njihove želje i potrebe prije no što ih i oni sami prepoznaju. Matthew Williamson dizajner je koji kaže kako nema ništa ljepše ni čarobnije od trenutka kada se žena zaljubi u njegov dizajn, a njegova joj kreacija dâ samopouzdanje i vjeru u sebe. Zato je ususret 20. obljetnici rada u Londonu otvorio ekskluzivni showroom s većinom haljina koje su dizajnirane od početaka do posljednje kolekcije. Za posjet showroomu potrebno je unaprijed se naručiti a, naravno, oni koji osjete tu magičnu privlačnost koju Matthew spominje kreacije mogu i kupiti.Veza između žene i haljine neprestano ga motivira i inspirira, kaže da pomalo žali što svoje kreacije ne može i sâm nositi, a pitanje koje se nameće pri zatvaranju ove dvadeset godina vrijedne knjige uspomena jest: što slijedi dalje?