Već 35 godina Loredana Bahorić jedna je od najistaknutijih hrvatskih modnih dizajnerica, a kao svojevrsna kruna iznimne karijere, objavljena je bogato ilustrirana monografija “Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva”. Više od sedam stotina modnih fotografija, donosi priču o uspješnoj dizajnerici koja se od samih početaka djelovanja svojom prepoznatljivom estetikom nametnula kao jedno od najvažnijih imena hrvatske modne scene.Njezine kolekcije djeluju gotovo kao grafički prikazi, a najdojmljiviji su upravo vizuali nastali u suradnji s umjetničkom fotografkinjom Mare Milin, koji na najljepši način ispisuju antologiju hrvatske mode.Prvu monografiju o modnome dizajnu u Hrvatskoj objavila je Školska knjiga. Prema uredničkom konceptu Miroslave Vučić, važnost Loredanina umjetničkog dizajna znalački su opisali povjesničarka umjetnosti Iva Körbler, modni kritičar Nenad Korkut, publicistica Katarina Marić i kostimografkinja Danica Dedijer. Monografiju je dizajnirala Tea Pavić pod vodstvom kreativne direktorice ŠKolske knjige Ana Marije Žužul.Svoj put Loredana je gradila vrlo postupno, perfekcionistički i samokritički, sa željom da svoj modni dizajn prikaže kao nešto što pripada – i može pripadati – bilo kojem vremenu. U njezinim modnim kolekcijama pratimo posvećenost likovnoj umjetnosti, modernoj arhitekturi i filmskim ostvarenjima, a sinteza svih umjetničkih razina, medija i žanrova kojoj u kontinuitetu teži upućuje na specifičan umjetnički senzibilitet. Ipak, u Loredaninim modnim kolekcijama ne pratimo samo posvećenost likovnoj umjetnosti, modernoj arhitekturi i filmu, nego u tom kontekstu umjetnica bira i materijale za pojedine kolekcije; katkad su tvrđi, kao da oponašaju papir i skulptorske materijale, a katkad su mekani i podatni, s mogućim varijacijama prilagođavanja svakom obliku tijela. Jedna je od prvih domaćih modnih dizajnerica koja je uvela pojam višefunkcionalnosti odjevnih predmeta: suknja koja se pretvara u tuniku, jakne koje se nose dvostrano, haljine i majice koje mijenjaju dužinu, dok se različitim varijantama zakapčanja i uporabe patentnih zatvarača može promijeniti i oblik odjevnog predmeta, čime u modni dizajn uvodi važan dio igre i uzbuđenja. Kao opće mjesto njezina dizajnerskog identiteta uvijek se navodi crno-bijeli monokromatski raster koji je postao njezinim zaštitnim znakom, ali i činjenica kako je svoj modno-dizajnerski brend nazvala Charlie Design prema karakterističnoj crno-bijeloj estetici iz filmova Charlieja Chaplina, čime je željela istaknuti složeno viđenje svijeta i svakodnevice s laganim pomakom, uz malu dozu humora, autoironije i kontrolirane emotivnosti.U svakoj svojoj kolekciji Loredana uspijeva pronaći autentični dizajn koji je prepoznatljivo njezin, bez atributivne zabune.Monografija ”Loredana Bahorić – 35 godina modnog stvaralaštva” može se kupiti na webshopu i u svim knjižarama Školske knjige.