Ovaj modni srpski kreator krije se iza jednog od najboljih beogradskih brendova pod nazivom Mihano Momosa. Njegovo ime je Mihailo Anušić, a unazad par godina kreira odjeću za kojom je poludio cijeli Balkan. Prekrasne jednostavne haljine odišu nenametljivom ljepotom, udobnosti, te nježnim krojem koji hrabro suprotstavlja ženu zahtjevima modernog doma. Veseo i optimističan, ovaj dizajner gleda na svijet kroz ružičaste okvire, a takve su mu i kreacije. Svoju prvu haljinu dizajnirao je za najbolju prijateljicu koja je trebala kreaciju za sestrino vjenčanje. Tako je zapravo i sve počelo. Haljina od perja zaintrigirala je sve uzvanike na svadbi, a Mihailo je otkrio svoj poziv. Iako nema nikakvo stručno obrazovanje iz područja kojim se bavi, otkriva kako bi volio upisati visoku školu dizajna u Parizu ili Londonu, no to također ima svoju cijenu. Također kaže kako ne postoji nijedan svjetski modni dizajner za kojeg bi mogao reći da mu je uzor, no ne sakriva činjenicu da voli odjeću sa potpisom Lanvina i Vere Wang. Sve njegove kolekcije rađene su da svaka žena može pronaći nešto za sebe bila ona mršava ili punija, visoka ili niska. Najdraža kolekcija mu je proljeće/ljeto 2013. godine naziva „Love“ jer je na printu fotografija vjenčanja njegovih roditelja iz 1974. Iako smatra da je kliše, ljubav koja pokreće svijet, pokreće i njega, što se vidi po njegovim kreacijama - zato baš svaka izgleda kao ona od Pepeljuge kada ide na bal. Proces stvaranja jedne kolekcije traje oko pola godine. Za to vrijeme on sam crta kreacije, bira materijale koje nabavlja iz Italije, osmišljava kampanju, dizajn kataloga i promociju. Iako je veoma aktivan u oglašavanju na internet stranicama (pratite ga na Instagramu i nećete požaliti), smatra da mora postojati look book bez kojeg ništa nije kompletno. S jednim od njih osvojio je inostranstvo kada je look book krasila kolekcija snimljena na ulicama New Yorka s poznatim srpskim modelom Đurđom Stojiljković. Na Beogradskim modnim revijama puni redove svojim kupcima i fanovima koji nestrpljivo očekuju svaku njegovu novu kolekciju. Još uvijek ne razmišlja o suradnji sa domaćim modnim kućama, no volio bi vidjeti kako bi mu prodaja išla u nekom concept storeu u Milanu ili Parizu.Sigurni smo da su za ovog mladog dizajnera sva vrata već otvorena. Malo sreće i puno dobre mašte ne mogu zagarantirati ništa lošije od odličnog. Nadamo se da će njegovi odjevni predmeti uskoro biti dostupni i kod nas, a do tada morati ćemo se zadovoljit sa čarolijom preko interneta.