Prema podacima Državnog zavoda za statistiku, muškarci više kupuju preko interneta nego žene - naime, 66% korisnica kupovalo je putem interneta u 2017. godini, u usporedbi sa 69% korisnika. Ipak, muški i ženski online shopping razlikuje se po tome što se kupuje.Naime, mnogo veći udio žena nego muškaraca kupovao je odjeću putem interneta (70 % ženskih e-kupaca u usporedbi s 58 % muških), dok je mnogo veći udio muškaraca kupovao elektroničku opremu (17 % ženskih e-kupaca i 32 % muških) i filmove (24 % ženskih e-kupaca i 32 % muških). Pitali smo nekoliko frajera da nam kaže što najviše kupuje te kako su se uopće odlučili za online kupovinu, s obzirom na to da vlada stereotip kako su žene i dalje te koje više shoppingiraju na taj način. - Rijetko kupujem preko interneta, a ako i kupujem, onda su to samo dvije stvari - gadgeti i tenisice, rekao je 28-godišnji Filip. 26-godišnji Marin je rekao:33-godišnji Domagoj rekao je da mu je dugo trebalo da "prihvati" online shopping jer je prije imao baš veliki otpor prema tome:34-godišnji Sven kaže da preko interneta kupuje sve što može. Najviše tech stvari, ali ni odjeća ne zaostaje.- Kupujem majice, košulje... Hlače malo manje jer mislim da ih nije dobro uzeti na blef, bez isprobanja. Također, ni obuću baš nikad ne kupujem online. Tomislav (33) je rekao: Jeste li znali da samo 12 posto muškaraca svakodnevno obavlja neke kućanske poslove? 😶 Evo još statistika iz Europe o razlikama između muškaraca i žena...