Prošlo je točno dvije godine od inauguracije predsjednika Zorana Milanovića. I dok je prva godina mandata bila u znaku nekoliko lockdowna pa je i događanja bilo mnogo manje, u drugoj smo godini predsjednika Milanovića i liječnicu Sanju Musić Milanović imali prilike puno češće vidjeti. Napravili smo modni osvrt na stil i modne odabire predsjedničkog para i porazgovarali s Dubravkom Prpić Znaor koja je prokomentirala njihova izdanja, s naglaskom na proteklu godinu mandata. - Na modnoj su tapeti najčešće plava odijela tamnih tonova, a uglavnom se radi o poslovnom stilu koji je vrlo praktičan jer poštuje pravila klasičnog, decentnog odijevanja. Poslovni nam look donosi razne opcije, ne samo tonova, već i kvalitete samog tekstila. Kvalitetan materijal znači da se odijelo neće gužvati ili razvlačiti, što je zahvalno kod javnih poslova - komentira modna savjetnica i urednica te dodaje da je u garderobi dovoljno imati nekoliko odijela po mjeri koja su namijenjena situacijama kad su mediji i fotografiranja u pitanju. - Kravate su dobar odabir, tu su tamnija plava, ali i jednostavan, sofisticiran uzorak koji paše u brojnim kombinacijama. Sitni grafizmi uvijek prolaze, znak su decentnog, baznog poslovnog načina odijevanja. Što se tiče kombinacija liječnice i prve dame Sanje Musić Milanović, one se vrti uglavnom oko ženstvenih komada poput suknja midi dužine i sakoa, a ponekad za posebne prigode bira i hlače. U fokusu stila su joj boje, čak se ne ustručava istaknuti nekom ljubičastom ili jarko ružičastom nijansom, a od motiva bira i – onaj životinjski. Tada nosi klasičnije forme, bez mnogo ukrasa ili detalja.Ponekad je možemo vidjeti i u crnoj boji, no tada naglasak stavlja na dodatke poput moćnog nakita koji podiže outfit. - Od prstenja nosi one statement, uglavnom je to po jedan ukras, drži se pravila 'manje je više'. Očito nosi poslovni stil koji je prisutan u njezinom načinu odijevanja bez obzira na funkciju njezina supruga. Od krojeva bira sakoe, lagano strukirane forme, koji dobro pristaju ženstvenim haljinama i suknjama. Outfit će zaokružiti jednostavnim klasičnim cipelama – salonkama, koje su idealan dodatak elegantnoj modnoj formuli. Tu u tamo bira čizme, uz duge kapute i basic haljine. Odijela su uglavnom poslovnih motiva, kao što je tamno plavi karirani uzorak, odličan element svake biznis garderobe - kaže Prpić Znaor za Divu. Podsjetimo, na inauguraciji je Sanja Musić Milanović nosila haljinu domaćeg modnog brenda Varteks iz tadašnje nove kolekcije. Dizajnirala ju je njihova glavna dizajnerica Martina Vrdoljak Ranilović, koja je prije Varteksa imala poznati modni brend I-GLE. Kako smo pisali i ranije, uz zvonoliku haljinu svijetloružičaste boje i kaput u istoj nijansi, liječnica Musić Milanović tada je odabrala nakit hrvatskog dizajnera Nenada Sovilja, prsten i naušnice iz kolekcije Metamorphosis. Inače, Soviljev nakit obožavaju mnoge poznate Hrvatice, među kojima Jadranka Sloković, Jelena Veljača i Tatjana Dragović. Zdenka Mihelj, vizažistica s poznatim salonom na Sv. Duhu bila je zadužena za make up, a ranije je šminkala i mnoge druge poznate dane. Šminka je bila diskretna, bez konturiranja i korekcija, s naglaskom na oči. Kako smo pisali na dan inauguracije, kosu prve dame stilizirala je Mirjana Švigir, vlasnica salona Griffe u Španskom. Tada je nosila bob, frizuru koja je pravi klasik u beauty svijetu, a žene je vole jer izgleda chic i lako se održava. Zoran Milanović tada je nosio elegantno crno odijelo s tamnoplavom kravatom, a odabir za inauguraciju bila je uredna i klasična frizura, što je pojačalo dojam elegantnog looka. Prpić Znaor tada je za Divu prokomentirala kako su si Zoran Milanović i Sanja Musić Milanović jako pasali modnim odabirima, "kao da su par, komplet, podrška jedno drugome". - Kreacija je minimalistička, bazičnog kroja te je kao takva zahvalna u ovakvim prigodama i ujedno otkriva naklonost poslovnom odijevanju. Haljina midi dužine ima detalj u obliku ležerne mašne koja se veže na struku, no silueta nije naglašena, već lagano pada. Odabir hrvatskih brendova za styling znak je poštovanja prema našim dizajnerima, što je ujedno jedan od odličnih načina promocije domaćeg dizajna - rekla je tada Prpić Znaor.