Kolekcija kuće Prada donosi promjenu raspoloženja, estetike i vizije - bila je to prva revija održana u prostranom prostoru Fondazione gdje scenografije zapravo nije ni bilo. Naime, modeli su šetali po krznenim tepisima, uz zvukove ptičica. Kolekcija je demonstrirala pročišćeni vid hibrida sportskih i klasičnih komada, u duhu opuštene elegancije s izrazito ljudskim proporcijama. Siluete su bile prilagođene tijelu, ali ne i stroge, već su djelovale lako i nenametljivo, s fokusom na udobnost i jasnoću forme. Paleta boja igrala je ključnu ulogu u postizanju vizualnog balansa, izmjenjivali su se kontrasti i pigmenti jasnih, ljetnih tonova koji su kolekciji dali dinamiku i atmosferu vedrine. Upravo je taj kolorit služio kao emocionalni okvir kolekcije, koji podsjeća na sunce, more i bezbrižnost te nudi svojevrsnu kromoterapiju u nesigurnim vremenima. Također, smirujući dojam daju sportski elementi pozivaju na aktivan život, no na jedan fokusirani, praktičan način bez pretjerivanja. Jedan od najupečatljivijih detalja svakako su bila pokrivala za glavu. Centrifugalno oblikovane šešire, nalik reinterpretiranim slamnatim modelima, lako je bilo čitati kao modnu gestu evociranja ljeta, odmora i bijega, ali i potrebe za skrivanjem od svijeta. Jer, Prada nije samo odjeća, ona je jezik, poruka, pogled prema unutra i van.U galeriji pogledajte najbolje street style kombinacije iz lipnja:Iako je odjeća bila pažljivo skrojena uz tijelo, upravo su ti pomalo oversized šeširi vizualno izdužili siluetu i dali joj dodatnu dozu elegancije. Uz to dizajneri predlažu ležerne modne "note" - majice na kopčanje, mornarske pulovere s resama, košulje s džepovima i cvjetnim uzorkom, džempere s naglašenim strukom... U toj igri između razgolićenosti i zaštite, između svakodnevice i idealiziranog odmora, Prada još jednom dokazuje kako modom zna oblikovati osjećaje, ideje i identitete te prepoznaje duh vremena.U kontekstu promjena u vodstvu brenda, kolekcija je možda intuitivno odražavala novi početak. Naime, Gianfranco D’Attis, koji je posljednje dvije i pol godine bio izvršni direktor Prade, napušta brend 30. lipnja „sporazumno”, a privremeno će ga zamijeniti Andrea Guerra, izvršni direktor Prada Grupe.Iako, kod njih stvari nisu tako dramatične, jer unatoč usporavanju luksuznog tržišta, Prada Grupa se drži bolje od većine konkurenata. Godina 2024. bila je rekordna, s porastom prihoda od 17 % na 5,4 milijarde eura. Brend Miu Miu, koji sada čini čak četvrtinu poslovanja grupe, zabilježio je impresivan rast maloprodaje od 93 %, dok je sam brend Prada u istom razdoblju rastao 4 %.Ipak, rezultati za prvo tromjesečje 2025. pokazali su stagnaciju prodaje Prade i usporavanje Miu Miu uzlazne putanje, što je, uz najavu akvizicije modne kuće Versace, dodatno potaknulo promjene u menadžmentu.Andrea Guerra već je najavio da grupu očekuju „komplicirana vremena” te da sljedeći period neće biti lak. Ipak, Prada kao modna kuća i dalje ostaje jedan od najsnažnijih glasova u industriji, brend koji ne podilazi trendovima, već ih oblikuje. Njihova moda je misaona, ali intuitivna te estetski moćna uz snažnu emocionalnu poruku. Prada nas i dalje uči kako se odjeća ne nosi samo na tijelu, ona "nosi" i ono što osjećamo.