Jučer je u Family Mallu u Zagrebu održana revija Zorana Mrvoša za kolekciju jesen 2023. U društvu Alke i Matije Vuice, Antonije Stupar, Tihane Harapin Zalepugin, Barbare Kolar, Mirele Priselac Remi, Meritasica, Minee, Saše Joke i mnogih drugih, predstavljeni su dnevni, večernji i party komadi namijenjeni odvažnim ženama koje svojim odijevanjem pokazuju stav i osobnost. Kolekciju obilježava monokromni minimalizam, a komadi odišu snagom i pročišćenošću. Osim bezvremenskih komada, predstavljena je i tunika nastala u suradnji s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka, a njenom prodajom prikupljat će se sredstva za fond Nisi sama, ideš s nama koji ženama oboljelim od raka osigurava siguran i brz taksi prijevoz na kemoterapiju i s kemoterapije.„Nakon kreativne pauze, ova kolekcija za mene znači novo razdoblje u karijeri. Koristeći elemente muške mode, ali na ženski način htio sam da komadi budu prozračni, klasični, ali s malim pomakom. Ružičasto odijelo je najistaknutiji dio ove kolekcije, a njegova glavna uloga je skrenuti pažnju na Udrugu i važnost prevencije raka. Kao i uvijek, svi komadi namijenjeni su ženama sa stavom koje ne robuju trendovima i brzoj modi“, izjavio je Mrvoš.Reviju je režirao Emir Bešić, a za novu je kolekciju već snimljena i modna kampanja na povijesnoj lokaciji. Kurija Modić-Bedeković u Donjoj Lomnici pored Velike Gorice savršeno je očuvana i uspješno dočarava seosku idilu. U središtu kampanje je i fotografija, rekonstrukcija djela Nina Vranića iz 1968. godine koje prikazuje blizanke Bedeković ispred kurije. Sestre Milka i Vilma bile su umjetnice, a Mrvoš je ovime pokazao da moda može biti bezvremenska, ali puna stava i odlučnosti.Zoran Mrvoš je još za vrijeme srednjoškolskih dana u Rijeci izrađivao kostime za predstave. 1992. godine svoju je ljubav prema odjeći zapečatio upisom na Tekstilno tehnološki fakultet u Zagrebu te već kao student sudjelovao na brojnim revijama, između ostalog i na onda vrlo popularnom Fashion Newsu u Opatiji.Kao modni dizajner istaknuo se kreiranjem odjeće za Image Haddad, a najveću popularnost postigao je kroz Lineu Exclusive kada je surađivao s velikim imenima hrvatske scene među kojima su Severina, Vanna, Colonia, Bojana Gregorić, Jelena Veljača, Nina Badrić i mnogi drugi.Nakon toga pokreće svoj brand, a potom se udružuje s Ogi Antunac i s brandom Link započinje inozemnu avanturu od Dusseldorfu, Londonu, Kopenhagena i Pariza do New Yorka. Link je osvojio ljubitelje mode diljem svijeta, a nakon kraće pauze, Zoran se novom kolekcijom za jesen/zimu 2023. vraća na velika vrata svijeta mode.