Nedavno je biznis look dobio neodoljivu šik notu, kreativna scena ostavila je pečat i na ovo, uglavnom tradicionalno područje odijevanja. Naime, pandemijska su vremena uvela u uredsku odjeću promjene. Iako i dalje nećemo nositi trenirku na posao, ipak su osnovne linije donekle omekšane. I dizajneri su se odvažili na neke eksperimente pa sada sako ima teksturu kože, ponegdje djeluje kao da se radi o zrcalnim efektima. Naravno, takvu fora jaknu nosit ćemo na klasične hlače na crtu, jer balans je vrlo važan. Naime, ako je jedan element hrabar, odnosno drukčiji, kombinaciju ćemo “primiriti” nečim neutralnim. Ovo je modna formula koju valja uzeti u obzir kad idemo negdje gdje su modni eksperimenti riskantni. A poslovna je moda upravo takva, ne želi turbulencije, najbolje je kad je sve u redu, po pravilima, diskretno i elegantno. No obično u kreativnim industrijama, gdje su pravila odijevanja nešto slobodnija, mogućnosti su raznolike, stoga su novi trendovi veliki potencijal za stilske igre.Odjeća je komunikacija, stoga ako biramo nešto trendovski, fora ili novo, poručujemo da smo spremni za promjene, ali i prihvaćanje noviteta. Primjer je sako koji s godinama mijenja formu, posljednjih je godina voluminozan, nešto širih ramena, daje nam moćan izgled. Hlače na crtu su pak klasik koji ne silazi s polica brendova koji predlažu poslovni izgled, no samo se pozicija struka mijenja. Trenutačno i dalje vlada visoki struk, iako vidimo tendencije promjene, no bit će sitne. Poslovna moda nema tako drastične promjene u stilu, zato poslovnjaci kupuju kvalitetnije, kako bi im trajalo godinama. Znaju da će uvijek biti – moderni, jer su uglavnom izvan tekućih, jurećih trendova. S druge strane, tu su detalji, ako žele nove stilove – torbe, cipele, čizmice. Posebno područje čine baloneri i ogrtači ležerne forme. Kod njih također ne vidimo neke posebne promjene, iako su i oni posljednjih godina dosta široki. Koloristički se nalaze negdje na potezu od bež i boje bijele kave do blijede maslinasto-zelene. Općenito je i u poslovnoj modi naglasak na komotno, mekše linije osvojile su svijet slojevitog stila. Činjenica je da nam je tako jednostavnije. Naime, lakše je slagati slojeve, što daje podršku našoj svakodnevnoj kreativnosti. Od elemenata koji se ne mijenjaju ističu se i košulje. Iako su ovratnici kroz povijest stila bili svakakvi, veliki i mali, u špic ili obli, u poslovnom svijetu su srednje veličine. Bitno je da se uklapaju u siluetu, a ne da strše na sve strane. Tako je to u svijetu poslovnog odijevanja, neutralnost je zakon.Među modnim detaljima koje je lako nositi je i remen – u ovoj priči on je boje konjaka, jer ta nijansa sigurna je u svim kombinacijama. Općenito su smeđe i plave nijanse top-ideje za posao, možete ih kombinirati na razne načine, sugeriraju eleganciju i klasiku. Te su boje već više dekada stabilan dio svijeta poslovnog odijevanja, biraju ih znalci koji žele imati efikasnu garderobu s kojom nema puno muke. Ako imate problema s kombiniranjem, a uvijek morate biti tip-top, tu je formula koja nema konkurenciju – capsule garderoba je genijalna ideja. I realizacija.Dakle, neka svaki komad odjeće ide sa svakim drugim komadom odjeće i spremni ste za svaki dan. To, naravno, smanjuje modno područje u kojemu možete birati, no ako sve ide sa svime, stvar je brzo riješena – a to je cilj koji želimo i na poslu. I još jedna dobra vijest je to da smo s ovom odjećom spremni i za izlazak, odnosno poslovnu večeru na kojoj treba izgledati elegantno, a opet i posebno.