Tri sarajevska brenda spore i održive mode - Wooly Rouge, Kao Pao Shu i Citoyenne K, predstavljaju se zagrebačkoj publici na posebnom pop-up događanju koje će se održati od 7. do 9. studenog u Galeriji Klet. Događaj donosi spoj promišljenog dizajna, odgovorne proizvodnje i regionalne kreativne suradnje. U kontekstu sve većih izazova brze mode i prekomjerne potrošnje, ova tri brenda ističu alternativni pristup, modu temeljenju na kvalitetnim materijalima, etičkoj proizvodnji i dugotrajnosti proizvoda. Posjetitelji će imati priliku upoznati dizajnere, razgledati i kupiti odjeću te modne dodatke izrađene s naglaskom na održivost i zanatsku preciznost. Pop-up je zamišljen kao intiman prostor razmjene ideja i razgovora o svjesnijem pristupu odijevanju.Pletivo do 30 eura i Zare koje želimo nositi cijelu zimu: Izaberite između pulovera, haljina, kardigana, suknji..Wooly Rouge je brend koji spaja umjetnost i zanatstvo. Osnivačica Nadira Škaljić Mingasson, u suradnji s pletiljama nevladine organizacije Udružene, stvara unikatne komade ručno pletene od kašmira, vune i alpake. Wooly Rouge slavi autentičnost žene i koristi reciklirane, prirodne materijale, proslavljajući odgovornu kreativnost i održivu eleganciju. Kao Pao Shu, iza kojeg stoji dizajnerica Naida Begeta, poznat je po inovativnim formama, teksturama i funkcionalnosti kreacija. Njeni ruksaci, jakne i modni dodaci rezultat su strukturnog pristupa dizajnu i eksperimenta s materijalima, a rezultat su cool bezvremenski komadi.Brend Citoyenne K, koji potpisuje Marijana Kramarić, dizajnerica iz Zagreba sa sarajevskom adresom, spaja modu i društveni aktivizam. Njene haljine, kaputi i košulje izrađeni su od recikliranih i prirodnih materijala, a kroz autorsku kolekciju Citoyenne K osnažuje žene i promiče svjesnu potrošnju te etički pristup modi.