Mlada glumica Petra Kurtela redovito se nalazi pri samom vrhu lista najbolje odjevenih, a svoju strast prema modi obilježila je još jednim zanimljivim editorijalom. Epitet modne kameleonke ovoga puta opravdala je snimivši ShoeBeDo kampanju za svojevrsni modni fenomen, kultne Dr. Martens čizme koje su u povijest mode ušle kao jedan od njenih najvećih paradoksa unazad više od pola stoljeća. U početku dizajnirane za rad u teškim uslovima, uskoro su počele služiti za iskazivanje pripadanja određenim subkulturama, a s vremenom i za definiranje osobnog stila, koji uz njih, ne prolazi neopaženo.Lako se kombiniraju uz sve odjevne komade, neovisno o stilu i prigodi, što je u ovom editorijalu dokazala i Petra, kombinirajući ih jednako uspješno i uz dnevne i uz večernje stylinge. Osim foto editorijala, ShoeBeDo se pobrinuo i za zanimljiv 'Behind the Scene' video sa seta ovog zanimljivog poigravanja s modom. Dr. Martens modeli, kao i odjevne kombinacije koje je Petra kombinirala, mogu se pronaći na svim ShoeBeDo prodajnim mjestima. Osim Dr. Martensa, ShoeBeDo u svojoj ponudi ima i brandove kao što su Vans, Pepe Jeans, Skechers, Nike, Adidas, Replay i Diesel footwear i torbe, Timberland, Palladium, Reebok, Converse, Lacoste, New Balance, Hunter, EMU...