Robert Sever, omiljeni dizajner vječnih romantičarki i ljubiteljica urbanog chica, nakon što je samostalnom revijom pod pokroviteljstvom Samsunga na BIPA FASHION.HR-u pokazao bogatu kolekciju pod imenom Martina, predstavlja novu kampanju s pet različitih žena koje su svojom pojavom sve ono što brend Robert Sever znači – chic, spontane, opuštene, bezvremenske ljepotice.Novom kampanjom koja je snimljena u prostorima Galerije Kranjčar, Robert Sever htio je pokazati kako je njegov brend jednostavan, a opet poseban baš kao i njegovih pet muza. Iva Marušić, koja je snimila već 15 kampanja za RS brand, njezina majka Nina Marušić, model Laura Bračun, producentica i art menadžerica Kristina Bangoura te Martina Alaniz, asistentica kostimografije, koja je i bila najveća inspiracija za nedavno prikazanu kolekciju koja nosi njezino ime, glavne su protagonistice nove RS kampanje. Poznati dizajner rekao je:Fotografije potpisuje poznati modni fotograf Marko Grubišić dok je make up Saše Jokovića savršeno zaokružio cijelu priču o prirodnoj i jednostavnoj ljepoti. Baš takve, prirodne, bile su i Severove muze na snimanju. Modeli su fotografirani bez pretjeranog poziranja, a neke od njih su, u skladu s vlastitim željama, odabrale omiljene komade za snimanje.Pored ručno pletenih vunenih vesti, nezaobilaznih parki, bomberica, košulja s volanima, hlača i haljina, Severova nova kolekcija vrlo je moderna i nosiva s naglaskom na svakodnevnu odjeću i udobnost. Martina sadrži više od 60 odjevnih kombinacija i nudi odgovor na pitanje što je potrebno kako bi se svaka žena, neovisno o dobi ili konstituciji, izgledala dobro i osjećala se nesputano. Inspiraciju za ovu kolekciju dizajner je dijelom pronašao u glazbenim stilovima grunge, rock te u raskošnom razdoblju baroka. Moda 70-ih i estetika francuskog Voguea prevedeni su na suvremeni nosivi jezik s prepoznatljivim chic potpisom koji je vidljiv i u novoj kampanji.