Ne, ovo zaista nije još jedna klasično lijepa kampanja vjenčanica sa cvijećem, princom na bijelom konju ili povjetarcem u kosi. Decker+Kutić fotografski su duo zaslužan za posebnu i po mnogočemu netipičnu, novu Alduk Bridal kampanju.Spajajući modnu fotografiju s novim tehnologijama, odveli su cijelu hrvatsku modnu scenu nekoliko koraka unaprijed i samim time postavili potpuno nove temelje stvaranja i prezentacije modnih novosti.Vizuali koji neodoljivo podsjećaju na polaroide i njihove pripadajuće kemijske reakcije dobiveni su upotrebom posebne aplikacije, a jasno prikazuju samo određeni dio, detalj ili teksturu novih modela koji će svoju punu ljepotu otkriti tek pri samoj probi.Dizajner Ivan Alduk je rekao:Osam vizuala ove fotografske modne priče nudi čist i gotovo taktilan osjećaj novih, elegantnih i bezvremenski lijepih vjenčanica. One i u novoj sezoni ostaju lišene kiča i suvišnih detalja, istovremeno laskajući ženskoj figuri uz iznimnu udobnost i lakoću nošenja.Silueta s naglašenim strukom osnova je kolekcije i prepoznatljiv dizajnerov potpis kojeg Alduk zatim razrađuje počevši od pročišćenih i jednostavnijih, pa sve do onih voluminoznijih i raskošnijih modela. Po prvi put u svojim vjenčanim kolekcijama, Ivan Alduk predstavlja i “slip” modele, kao i nekoliko plisiranih modela vjenčanica koji svu svoju ljepotu pokazuju upravo u pokretu.Svaka se vjenčanica izrađuje po mjerama uz nekoliko proba čime se poštuju postulati visoke mode i osigurava minuciozna izrada i besprijekoran završni rezultat. Rezervacijom svog termina i dolaskom u Alduk showroom možete već sada otkriti najveću i najraskošniju kolekciju vjenčanica koja će vas se dojimiti posebnim tkaninama, izradom i detaljima.Model Josipa Janković iz Talia Model agencije zaštitno je lice ove modne priče. Mihaela Dodić kreirala je prirodan i svjež make-up, dok je Jasmina Salo za Keune Akademiju isti princip primjenila i na frizuri.