Nakon što su u proljeće 2017. godine, Dežmanov prolaz i IZIPIZI store postali nezaobilazno mjesto svih koji vole jednostavan, inovativan i trendi dizajn, zagrebački IZIPIZI preselio je u prostor koji na adekvatniji način predstavlja brend koji je u vrlo kratkom vremenu postao jedan od najtraženijih u Hrvatskoj.Adresa ostaje ista, mijenja se samo broj, pa ćete tako svoj omiljeni model naočala moći pronaći u Dežmanovoj ulici, ali na broju 1.IZIPIZI naočale su lagane, fleksibilne , prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama, u što su se posjetivši novi prostor u Dežmanovoj ulici 1, uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda, Jelena Veljača, Judita Franković, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Kamenski, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim IZIPIZI modelima.Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja.Projekt interijera novootvorene trgovine IZIPIZI u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn."Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda IZIPIZI", govori Sunčica. IZIPIZI, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relavantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market, ili MoMA- design store u New Yorku . Važno je spomenuti i da je jedna od vrijednosti brenda održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30% proizvoda bude napavljeno od bio materijala. Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto pa tako u IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu, a posebnost je brenda, što se uvijek nastavlja iznova osmišljavati i inovirati, nudeći nove kolekcije i suradnje za sve generacije i svaki trenutak u životu.