Novi butik je prekrasnim ambijentom i posebnom atmosferom oduševio brojne uzvanike iz gospodarskog, znanstvenog, kulturnog i sportskog svijeta, koji su s nestrpljenjem dočekali novu poslovnicu u centru Zagreba.Zajednički projekt Rolexa i obitelji Mamić izveden je po najvišim standardima i uz podršku iz Švicarske te koordinaciju s arhitektonskim uredom 3P na čelu s arhitektom Janom Pivcem. Prostor na prestižnoj lokaciji prostire se na 300 m2 te svojim sofisticiranim i elegantnim interijerom, kvalitetnim materijalima i najsuvremenijom servisnom opremom, predstavlja nezaobilaznu destinaciju za kupovinu i servis satova s prepoznatljivom Rolex krunom.Obitelj Mamić, zastupnik i ponosni član Rolex obitelji već više od 40 godina, okupila je svoje dugogodišnje klijente, ujedno i drage prijatelje i partnere kako bi svečano otvorili još jedan butik. Veleposlanik Švicarske u Republici Hrvatskoj, njegova ekscelencija gospodin Stefan Estermann, istaknuo je da je obitelj Mamić istinski ambasador Švicarske u Republici Hrvatskoj kroz svoje dugogodišnje djelovanje i suradnju s Rolexom, koji je pojam švicarskog gospodarstva. Nakon simboličnog rezanja vrpce, okupljeni na otvorenju imali su priliku ekskluzivno razgledati novootvoreni butik, a nije nedostajalo ni druženja i zabave uz prigodnu zakusku.Okupljene na eventu posebno je oduševio Rolex Cellini Moonphase, novi model Cellini kolekcije koji ima ekskluzivan prikaz mjesečevog ciklusa. Cellini Moonphase ima kućište promjera 39 mm, te dolazi isključivo u 18 ct Everose zlatu. Novi Rolex Cellini Moonphase prikazuje mjesečeve mijene na ručno rađenom plavom emajliranom brojčaniku s punim mjesecom od meteorita. Rolex patentirani moonphase modul astronomski je točan 122 godine, nakon čega je potrebno napraviti korekciju od samo jednog dana.U novom butiku posjetitelji i kupci mogu uz profesionalnu i stručnu uslugu razgledati i isprobati opsežnu kolekciju, po istim standardima kao u bilo kojoj drugoj svjetskoj metropoli. Obitelj Mamić je u svojim buticima u potpunosti posvećena svojim klijentima te se uvijek trude pomoći im u idealnom odabiru prema klijentovoj osobnosti te životnom stilu.