Nedavno uspješno predstavljena kolekcija La Habana kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana Fashion Week dobila je novu kampanju u suradnji s NovAge Oriflameom.Kolekcija je inspirirana ulicama i građevinama glavnog grada Kube izgrađenima u 16. stoljeću, El Capitaliom, Gran teatrom de La Habana i kubanskom salsa kulturom stoga pozadine fotografija imitiraju boje kubanskih fasada. Sukladno bojama inspiracije dizajnerica je birala tonove ružičaste, boje breskve, tirkizno te jarko zelene, žute, plave te boje limete koje je kombinirala s cvjetnim i kariranim uzorcima karakterističnima za hispansku zemlju.Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium lana, viskoze i svile, a na dijelu je materijala izrađen ručni vez florealnih motiva u pastelnim nijansama te čipka s kubanskim ornamentom. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju haljine, hlače, kombinezone, bluze, košulje i topove u različitim krojevima.Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaštitna lica kolekcije su Laura Kvartuc (za Relatum Model Management) i Nada Ivanković (za Talia Model). Kolekciju su upotpunili modeli sandala UPcollection iz Mass Hrvatska u bojama odjevnih predmeta.Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na facebook stranici, Instagram profilu, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).