Osam vrhunskih fotografija prikazuje bridal kolekciju u novom svjetlu, odnosno u ovom slučaju plavičastom polumraku iz kojeg na svjetlo istupa lijepa žena spremna samouvjereno uploviti u novu fazu života. Unikatne, ručno šivane i po mjeri izrađivane vjenčanice obiluju bogatom teksturom koja je vidljiva na čipkama 3D efekta i precizno vezenim detaljima. Silueta s naglašenim strukom i dalje je okosnica dizajnerovog prepoznatljivog rukopisa. Kolekcija sadrži pročišćene i jednostavne modele, kao i one voluminoznije i raskošnije sa svevremenskom estetikom. Udobnost i lakoća nošenja je jedna od glavnih karakteristika ALDUK BRIDAL kolekcije od koje se nije odstupilo ni ovaj put. Nježno bijeli i tonovi vanilije koloritna su osnova kolekcije na koju se bogata tekstura tkanina izvrsno nadograđuje i dolazi do izražaja kao nikada do sada. Mlada i lijepa Gordana Dude iz agencije Talia model zaštitno je lice kampanje. Make-up je djelo Mihaele Dodić dok je Jasmina Salo iz Keune Akademije kreirala nekoliko različitih frizura.