Vodeća svjetska grupacija u području proizvodnje naočala, tvrtka De Rigo Vision, lansirala je kolekcije sunčanih naočala za 2016., nastale kao rezultat novih suradnja s prestižnim modnim brendovima. Nina Ricci i Trussardi globalno su poznati po vrhunskoj kvaliteti, eleganciji i eksperimentiranju u svijetu mode, a ekskluzivni licencni ugovori s De Rigo grupom rezultirali su linijama naočala koje su još jednom potvrdile izvrsnost talijanske grupacije, koja se temelji na neprestanim ulaganjima u dizajn i proizvode.Nina Ricci kolekcija sunčanih naočala, prva koju je osmislila kompanija De Rigo Vision, slavi bezvremenski šarm i eleganciju ikona šezdesetih i sedamdesetih godina. Kroz kombinaciju kreativnosti i eksperimentalnosti, stvoreni su moderni modeli suvremenog, senzualnog stila, koji se bazira na savršenoj kombinaciji ležernosti i ženstvenosti koja odražava poetski, francuski šarm dizajnerice. Predimenzionirani, četvrtasti, mačkasti i odvažni okviri u središtu su pozornosti kolekcije koja donosi delikatnu, ultra-modernu paletu boja, uz nude tonove i poigravanje transparentnošću.Brand Trussardi napravio je veliki debi u svijetu optike u suradnji s kompanijom De Rigo Vision, pod kreativnim vodstvom Gaie Trussardi. Njihova jedinstvena interpretacija talijanskog ukusa temelji se na rafiniranim i elegantnim kombinacijama oblika i boja, što je rezultiralo odvažnom i jedinstvenom linijom sunčanih naočala. Odmjerena mješavina acetata i metala izdvaja se jedinstvenim majstorstvom izrade i distinktivnim detaljima, kao što su ‘cocchino’ okvir koji podsjeća na printeve krokodilske kože, ekskluzivan kamuflažni uzorak koji je dizajnirao Trussardi te brandov kultni hit.Nove kolekcije distribuirane su kroz prodajnu mrežu tvrtke De Rigo Vision, koja obuhvaća najprestižnije optike i robne kuće diljem svijeta, a u Hrvatskoj su ekskluzivno dostupne u Optici Šarić, Tkalčićeva 13/1, Zagreb.a