Da moderne komunikacije ne „žive“ samo na ekranima računala i mobitela te da je njihov prijenos moguć i na modu, dokazala je mlada dizajnerica Alison Chemla sa svojim debitantskim pojavljivanjem na Fashion Weeku u New Yorku. Iako joj je to možda prvo pojavljivanje na ovom važnom događanju, brand Alison Lou nije nepoznat modnim znalcima. Upravo suprotno, nakit inspiriran emotikonima popularan je diljem svijeta te je prema Forbesu, brand u 2014. godini imao prihod više od 450 tisuća dolara, a ni poznata imena kao štu Rihanna i Jemima Kirke nisu ostala imuna na njega. S luksuznim nakitom inspiriranim modernom kulturom življenja pretočenom u zlato i dijamante, Alison je u javnost izašla 2012. godine koji otad osvaja žene svih stilova i dobnih skupina unoseći dozu humora u svaku odjevnu kombinaciju. Baš kao i u virtualnom svijetu, kako bi kupci imali mogućnost odašiljanja vlastitih poruka, naušnice se mogu kupiti zasebno i međusobno kombinirati tvoreći poruku koju vlasnik želi poručiti javnosti. Ipak, za ovakvu vrstu luksuznog statementa potrebno je izdvojiti između 500 i 15 000 dolara.Ova 27-godišnja njujorčanka diplomirala je povijest umjetnosti na na Bard Collegu, a prije nego se upustila u dizajniranje nakita i pokretanja vlastitog biznisa, iskustvo je stekla radeći za Vougeov Finn Jewlery and House of Waris, a nedavno je sklopila i suradnju s brandom donjeg rublja Morgan Lane. Iako joj je trebalo vremena za razvijanje biznisa, ova mlada dizajnerica nesumnjivo je u usponu, a tome svakako doprinosi i pojavljivanje na Fashion Week-u u New Yorku.