Novo pojavljivanje golotinje na crvenom tepihu izazvalo je razne reakcije, a za kometar smo zato pitali domaće PR managere iz svijeta mode i lifestylea, Romanu Dugandžiju koja ima vlastitu tvrtku za odnose s javnošću i Matu Rončevića iz PRiredbe. Oboje smatraju da je pojavljivanje na Grammyjima postiglo željeni efekt, no istovremeno ističu da je bilo neprimjereno jer pravila odijevanja ipak postoje. "Ako pratimo povijest javnih pojavljivanja ovog para, bilo je samo pitanje vremena kada će se ovako nešto dogoditi," ističe Romana. "Njihovo ponašanje više nalikuje performansu nego modnom izričaju ili red carpet izjavi. Reakcija organizatora bila je očekivana – manifestacije poput Grammyja imaju dress code, a ovdje je, ako ćemo biti duhoviti, već na prvom koraku nedostajala haljina."Fotografiju Biance Censori pogledajte OVDJE.U galeriji pogledajte najskandaloznije outfite Biance Censori:Mate smatra da je ovo samo privlačenje pažnje: "Pojaviti se negdje potpuno goli znači svjesno privući pažnju i staviti se u središte pozornosti. Sama činjenica da sada o tome raspravljamo pokazuje da je u tome uspjela."Romana nastavlja o tome kako zapravo dolazi do nedostatka poruke: "Nesumnjivo, PR efekt je ostvaren – društvene mreže gore, svi pišu o tome. No, problem nije u provokaciji, već u nedostatku jasne poruke i sadržaja. Iako ovaj potez u potpunosti odgovara njihovom imidžu, ostaje pitanje – što je Bianca zapravo htjela poručiti? Osim toga, inzistiranje na golotinji postaje sve manje kreativno – teško je vjerovati da golo tijelo u kontekstu performansa još uvijek može šokirati."Mate ne naglasio da sve skupa nije primjereno: "Osobno smatram da ovakvo pojavljivanje nije primjereno ni za jedan javni događaj, bez obzira na cilj. Svaka manifestacija ima određeni dress code i pravila ponašanja, koja bi svaki gost trebao poštivati – ili bi barem trebao."Romana zaključuje kako bi i stručnjaci za osobnost zasigurno ovdje imali što za reći: "Psiholozi bi možda imali što reći o ovakvoj potrebi za privlačenjem pažnje, no s modnog aspekta zanimljivo je primijetiti koliko se moda kroz povijest koristila za pomicanje granica. Sjetimo se prvih žena u hlačama, prvog jeansa na naslovnici Voguea, prvih punk utjecaja u visokoj modi. No, ovdje to nije slučaj. Ovo nema veze s modom – nema ni kreativne ni društvene poruke iza oskudnih izdanja Biance Censori. Još jedan skandal bez dubljeg značenja, no sigurno su se pritom dobro zabavili – i oni, i svi prisutni. Ne bih voljela biti u koži PR menadžera koji ih je zamolio da napuste crveni tepih. To je sigurno bio izazov."