10. veljače rezerviran je u kalendarima modnih znalaca za uvid u najočekivaniju modnu suradnju ove sezone, ekskluzivnu kolekciju naočala koje je KLISAB, omiljeni hrvatski modni brend nove generacije, dizajnirao za Ghetaldus optiku.Ususret predstavljanju suradnje, KLISAB i Ghetaldus lansiraju zanimljivu kampanju kojom najavljuju kolekciju te uoči same premijere otkrivaju neke od modela koji će se naći u ovoj jedinstvenoj kolekciji sunčanih i dioptrijskih naočala koja će razoružati sve ljubitelje ovog nadaleko obožavanog modnog dodatka. Naime, vrhunskim komadima odjeće te svojim popularnim torbama koje uživaju "it" status, modni dvojac je ovom suradnjom pridodao i kolekciju naočala KLISAB za Ghetaldus, proširivši tako ponudu dizajnerskog asesoara sa svojim potpisom.Kampanju, koja se sastoji od serije diptiha snimljenih na bijeloj studijskoj pozadini i u Nacionalnom parku Paklenica, potpisuje fotografkinja Petra Mrša. U ulogama modela našli su se modeli agencije Relatum Models Management (Niko M., Hilda H., Natali V., Marija F.) koje na fotografijama uz najnovije modele KLISAB naočala nose i kapute i odjeću ovog modnog dvojca! Make-up je djelo Petre Sever dok kosu potpisuje Branka Trohar (Ponytail). Za styling kampanje koju je produkcijski vodio Nikola Beban, zaslužna je Ana Nikačević.KLISAB za Ghetaldus kolekcija bit će predstavljena u ponedjeljak 10. veljače 2020. u Velikoj dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj 6 u Zagrebu. Kolekcija će od 11. veljače biti dostupna u prodaji.