Kate Middleton izazvala je porast pretraživanja dugih bijelih kaputa od 1331 posto nakon što se pojavila na misi "Together at Christmas" u dugom bijelom kaputu Chrisa Kerra 8. prosinca u Londonu, prema analizi podataka pretraživanja Google Trends.Modni stručnjaci iz Karen Millen, britanskog suvremenog brenda, otkrili su da su online pretraživanja dugih bijelih kaputa porasla gotovo 14 puta u odnosu na prosječni obujam u jednom tjednu, postigavši porast od 205 posto u pretragama samo u SAD-u.U izjavi je glasnogovornik Karen Millen rekao: 'Ova nedavna otkrića ukazuju na izniman utjecaj koji Kate Middleton ima ne samo u području kraljevskih angažmana nego i u svijetu mode. Porast online pretraživanja za 'duge bijele kapute' nakon njezinog elegantnog pojavljivanja na godišnjem koncertu božićnih pjesama naglašava njezin neosporan utjecaj na stilske trendove.'Chris Kerr, dizajner iza bijelog kaputa Kate Middleton, najpoznatiji je kao krojač vjenčanih odijela po narudžbi brenda Savile Rowa. Brend se opisuje kao najstariji krojač po narudžbi u Sohou, a osnovao ga je Kerrov otac, poznat kao gospodin Eddie, u ulici Berwick 1960. godine, kako piše WWD.Middletonin modni utjecaj pomogao je brendovima da se potpuno rasprodaju. Kad je 2022. nosila cipele Alicia Camille Elphick na dobrotvornoj polo utakmici, cipele su se rasprodale u svega nekoliko dana. Prema brendu, cipele Alicia i dalje su jedan od njihovih najpopularnijih parova zahvaljujući princezi od Walesa.Sposobnost princeze Kate da pomogne u povećanju prodaje robne marke, često za određeni proizvod, poznata je kao 'Kate efekt'. Jedan od najranijih primjera 'Kate efekta' bio je 2010. kada su princeza Kate i princ William otkrili svoje zaruke, a ona je nosila kraljevsko plavu haljinu marke Issa. Haljina koju je nosila rasprodana je u roku od pet minuta. Iako je Issa zatvorena 2015., dizajnerica Daniella Helayel zahvaljuje princezi što je pomogla staviti njezin brend u središte pažnje.