Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov nakon što je oduševila novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2019. na pisti nedavno održanog BIPA Fashion.hr-a, predstavlja novu kampanju u kojoj do izražaja dolaze novi momenti u AMR izričaju, poput custom made printa i ženstvenije siluete koja je stvorena za nadolazeće toplije dane. I u novoj kolekciji Ana Maria Ricov zadržava svoje prepoznatljive geometrijske elemente, no svojevrsno se vraća svojim počecima, uvodeći dinamične i izražajne boje te razigranu teksturu i motive.- Geometrijski i grafički uzorci vizualno su predstavljeni u formi tiska te u formi našivenih traka koje dodatno naglašavaju dinamiku u teksturi materijala. Uz koloristički snažnu ekspresiju naglasak je stavljen na kontraste u aplikaciji tankih linija koje dodatno oplemenjuju opuštenu formu krojeva. Cjelokupan dojam kolekcije karakterno ističe svježinu, opuštenost i razigranost - objasnila je sama dizajnerica.Nakon par sezona šireg kroja, Ana Maria Ricov uvodi novitet u novu kolekciju u vidu naglašenog i definiranog struka koji se proteže kroz većinu odjevnih predmeta, a posebno je to uočljivo na haljinama i mantilima. Haljine su dodatno nadopunjene asimetričnim volanima koji sugeriraju na žestveni i dinamični trenutak, a takvim konstrukcijskim zahvatima dizajnerica je napravila odmak od svoje dosadašnje siluete te tako stvorila novu ženstveniju formu. - Okosnicu kolekcije čine funkcionalni i lako nosivi odjevni predmeti pretežno izrađeni od fine viskoze. Kroz odjevne predmete protežu se i transparentni mrežasti materijali, kao i šuškavi taft. Uz vibrantni geometrijski print kolekcija se temelji na osnovnoj crnoj i bijeloj boji - pojasnila je Ana Maria Ricov.Osim nove ženstvenije siluete, u novoj kolekciji se ističe i atraktivan te snažno koloritni uzorak iza kojeg osobno stoji sama dizajnerica. S vlastitim printom dizajnerica je htjela postići grafički dominantni vizualni dojam, čija ideja se temelji na geometrijskim elementima koji su složeni u dinamičnom i intenzivnom ritmu. Osim geometrijskih kompozicija kroz print se protežu i apstrahirane lutkice, takozvane “plivačice”. Uzorak je printan na viskoznoj tkanini s elastinom koja je idealna za nadolazeće proljetne i ljetne dane. Nova kampanja snimljena je u Rijeci, gradu koji se kaskadno uzdiže i pritom stvara eklektičnu i zanimljivu kulisu. Kako bi se što bolje dočarao moment svježine i dinamike koja se proteže novom kolekcijom, plavo nebo i dinamične strukture grada formirale su pozadinu nove kampanje. Fotografije potpisuje Doris Fatur, a ispred njenog objektiva stala je Katarina Skelin. Za make up je bila zadužena Saša Knežević, dok se za frizuru pobrinuo frizerski studio Eleven.