Nove kolekcije i vrhunske modne kampanje dizajnera Ivana Alduka svake godine pričinjaju sve veći užitak. Najviše iz razloga jer možemo vidjeti njegov dalmatinski «dišpet» kojim tako kreativno prkosi očekivanjima.Očekivanjima koja imamo o tome kako bi njegove modne kampanje i kolekcije trebale izgledati…i upravo kada smo pomislili da nam stiže još jedna seksi, moćna modna priča, dizajner je u potpunosti zaokrenuo smjer i iznenadio nas svojom pomalo tajanstvenom, melankoličnom, sjetnom i suptilnom kampanjom kojom predstavlja novu kolekciju prepoznatljiva i originalna modnog rukopisa za proljeće/ljeto 2017.Pomalo sramežljiva, introvertirana, ali nadasve zanimljiva žena u centru je inspiracije nove kampanje naziva «Wallflower» što je termin koji se odnosi na povučenije osobe ne sklone samoopromocji. Ta lagana povučenost nas tjera da ih upoznamo bolje i otkrijemo upravo kao što nas nova nježna Alduk kampanja veseli i potiče da ju isprobamo.Nova Alduk kolekcija za proljeće/ljeto «Wallflower» donosi preko četrdeset različitih modela kratkih, koktel, midi i večernjih haljina, kombinezona, suknji i jakni. Kolorit je raznovrstan i temeljen na jakim tonovima zelene, crvene, roze, plave i puder, a tu su i crni akcenti koji svakom modelu daju posebno moderan prizvuk.Prepoznatljiva Alduk estetika u novoj sezoni donosi mnogo novosti – ručno faldane i dorađivane tkanine, laserski vezene čipke, zanimljive duple naramenice, padajuće volane, efektne kombinacije kolorita i ženstvene siluete. Svježa i jaka modna kolekcija je već dostupna u ALDUK showroomu, a uskoro i na alduk.hr.Ivan je izjavio:Talentirani fotograf Franjo Matković je još jednom pokazao kako se rade kvalitetne modne priče bazirane na originalnoj ideji, a da se pritom imidžu brenda doda jedna nova estetika i energija. U tome su mu umnogome pomogli profesionalni modeli Talia agencije – Miroslava B. i Lara S. Za frizuru je zaslužna međunarodna edukatorica Kristina Vugrek iz Keune Akademije, a make-up je djelo vizažistice Mihaele Dodić.