Svako jutro u 7 sati, Lounge by Zalando objavljuje pažljivo odabrane dnevne ponude s primamljivim modnim i lifestyle artiklima po sniženim cijenama. Te su ponude dostupne isključivo članovima kluba i to samo na ograničeno vrijeme. Kupci u Hrvatskoj mogu se besplatno pridružiti Lounge by Zalando na http://www.zalando-lounge.hr ili se jednostavno prijaviti postojećim Zalando računom. Uz svakodnevne kampanje, Lounge by Zalando organizira i posebne akcije s popustima, poput rasprodaja na kraju sezone, ponuda za povratak u školu i početka nove sezone. Daniel Roginski, glavni direktor za Srednju i Istočnu Europu u Zalandu, izjavio je: „Vrlo mi je drago što širimo našu ponudu u Hrvatskoj. Lounge by Zalando, s pažljivo biranim izborom i sjajnim ponudama, sigurno će se jako svidjeti kupcima koji traže kvalitetu i stil. Lounge nudi najtraženije brendove i izvrsnu vrijednost za novac, od mode i sportske odjeće do dječje odjeće i proizvoda za dom. Širenje na nova tržišta ključan je dio Zalandove strategije da postane vodeći paneuropski e-commerce ekosustav za modu i lifestyle." Kenneth Melchior, potpredsjednik Lounge odjela u Zalandu, dodao je: "Jedan od glavnih stupova rasta Zalandove B2C strategije jest daljnje širenje kao lifestyle odredišta. Želimo pratiti lifestyle izbore ljudi i razvijati više područja koja odgovaraju njihovim potrebama. Uvođenje Lounge by Zalando programa na više tržišta ove godine dio je te vizije. Oduševljeni smo što se naši kupci u Hrvatskoj sada mogu pridružiti ovom atraktivnom klubu za kupovinu i otkriti uzbudljive ponude kojima mogu razveseliti sebe i svoje najmilije." Lounge by Zalando pokrenut je 2010. godine i sada je dostupan u 20 europskih zemalja, a ove godine stiže u još više europskih zemalja. Dolazak kluba Lounge by Zalando na nova tržišta dio je Zalandove šire strategije izgradnje vodećeg paneuropskog e-commerce ekosustava za modu i lifestyle.