Znakovi, monogrami i kodovi određene modne kuće zapravo su elementi koje prepoznajemo bez obzira na kolekciju ili trend - oni su iznad toga. Naravno da ih voli i svijet lažnjaka, pa diljem svijeta po skrivenim mjestima prodaju se razne Gucci, Chanel, LV, Dior kreacije. Logomanija i sklonost mode da se izrazi putem određenih motiva koji onda postaju znak uspjeha dovela je do toga da se neki od njih sada nalaze na tronu, iznad trendova. I dalje ti motivi, elementi djeluju novo, suvremeno, iako su zapravo nastali davno. Vjerujemo im te ih uočavamo na svakom detalju, oni govore o tradiciji određene modne kuće.Louis VuittonPoznati monogram (početna slova marke koja se ponavljaju mnogo puta te postaju uzorak) Louis Vuitton star je čak 122 godine. Potpisao ga je Georges Vuitton osobno te se pritom inspirirao japanskim simbolizmom - i danas je kultni LV motiv u smeđem Damier dizajnu jedan od najviše kopiranih motiva na svijetu. Kreativni direktori modne kuće se mijenjaju, ali najpoznatiji uzorak na svijetu ne nestaje, već ga svaki od njih interpretira na svoj način.GucciMotiv Gucci dvostrukog G dizajnirao je 1964. godine Aldo Gucci. Namjera je bila da ga aplicira na neke od proizvoda od kože, no na koncu je priča drugačija. Naime, logotip su razvili s vremenom te je svaki novi autor njime ukrašavao dizajn na svoj način. Iako se kompanija promijenila, logo je ostao isti te se profilirao kao jedan od najznačajnijih na sceni. Simbol je to prošlosti, ali i luksuza.FendiDvostruko F dizajnirao je davne 1965. godine Karl Lagerfeld, koji je gotovo čitavi radni vijek radio za taj talijanski brend. No, tu se ne radi samo o slovu F, već je FF značilo 'fun fur', jer je kompanija bila poznata po krznu. Ipak, logo se zadržao do danas te se tijekom dekada našao na niz modnih dodataka i odjevnih predmeta.DiorDior Oblique uzorak prvi je put predstavio 1967. Diorov tadašnji kreativni direktor Marc Bohan, inspirirao se istoimenom kolekcijom iz 1951. godine. Bohan, koji nije bio toliko slavan kao njegov prethodnik Yves Saint Laurent, bio je ključan za dizajn kuće tijekom 60-tih. U novije vrijeme revitalizirali su ga kroz razne kolekcije kreativni direktori Maria Grazia Chiuri i Kim Jones. I Galliano ga je obožavao, predstavio ga je početkom stoljeća na bikini traperu i time uveo Dior u novo doba.BurberryPredivan tartan uzorak simbol je ove utjecajne britanske modne kuće. Brend je polovicom 19. stoljeća osnovao Thomas Burberry, a s vremenom je kompanija postala jedna od najuspešnijih ikona mode. Škotski motiv i dalje je simbol klasike i tradicije, no noviji autori kao što su Christopher Bailey i Riccardo Tisci osmislili su ga u raznim modernijim varijantama.ChanelLogotip Chanel osmislila je sama Coco, a radi se naravno o dva početna slova njezina imena. Ipak, tu je još jedna priča koja navodi kako se autorica inspirirala motivom iz sirotišta u kojemu je provela dio djetinjstva. Naime, bila je inspirirana isprepletenim oblim elementima koji su se nalazili na staklenom prozoru crkve Aubazine, u sklopu sirotišta te je isprepleteno C zapravo simbol njezine borbe, odlučnosti i vjere u uspjeh.