"Markle Sparkle" je novi Rihanna-efektU Vogueu kažu kako nitko ne može zamijeniti kraljicu Rihannu, no Meghan Markle došla je jako blizu tome. Sve je zapravo počela kad je na vjenčanju nosila elegantnu Givenchy haljinu, a sve što od tad odjene, ima potencijal da se momentalno rasproda. Definitivno je jedna od najutjecajnijih modnih osoba u protekloj godini, a također je jedna i od najguglanijih. Vojvotkinja svoju moć koristi jako mudro pa nosi brendove koji paze na okoliš poput Everlanea i Stelle McCartney.Volani se s crvenog tepiha sele na InstagramČini se kako je za ovaj trend najzaslužniji Marc Jacobs koji je u svojoj kolekciji za proljeće 2019. koji je prikazao ogromne volane. Mislili smo da ništa neće svrgnuti šljokice s modnog trona, no sve se više čini da na njihovo mjesto dolaze volani... Opet! "Ružne" sandale nove su "ružne" tenisiceBez brige, nije došao kraj omraženom trendu ružnih tenisica, no europski dizajneri sve više na mjesto ružnih tenisica stavljaju nešto još čudnije - "ružne" sandale! Jil Sander, Luke i Lucie Meier predstavili su modele japanki s platformom, a Versace je sve podigao na neku novu razinu te napravio hibrid tenisica i sandala s bijelom patformom. Sad se čeka samo potez Birkenstocka! Unisex je novo - seksi! Kakvu ulogu seksepil i spol imaju u razdoblju pokreta #MeToo? Za brendove poput Erdema, Maisona Margiele i Louis Vuittona, seksepil i odjeća nisu definirani spolom. Na modnim revijama Erdema i Margiele muškarci su nosili čipkaste korzete, a na Louis Vuitton reviji odijela su pomiješanja s cvjetnim haljinama. Poruka je: odjeća treba biti inovativna i cool, bez obzira na to tko je nosi!