Kada se na jednom mjestu i s jednim razlogom okupi deset poznatih Hrvatica, nakratko zamrznu svoje gusto natrpane obaveze, i sudjeluju u velikom projektu snimanja obljetničke modne kampanje za poznatog dizajnera Ivana Alduka, onda nam je jasno da nije riječ samo o suradnjama već o iskrenim prijateljstvima i dubokim sponama koje su sada zabilježene u posebnoj modnoj kampanji. Jelena Rozga, Ana Radišić, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Lejla Filipović, Mara Bratoš, Kristina Krepela, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Anita Dujić, zvijezde su ove veličanstvene modne priče kojom dizajner obilježava deset uspješnih godina rada i stvaranja.Svaka je u svojoj raskošnoj večernjoj haljini, teatralna volumena i pročišćena, prepoznatljiva Alduk dizajna stvarana prema postulatima visoke mode, zasjala na izvrsnim fotografijama Jelene Balić koja je prije mnogo godina snimala i prvu Alduk kampanju.Na taj je način izvrsno zaokružen jedan stvaralački ciklus kojim nas dizajner iz sezone u sezonu časti jer iz njegova studija godišnje izađe čak pet modnih kolekcija i kampanja koje snimaju najbolji hrvatski modni fotografi kao što su Šime Eškinja, Mare Milin, Jelena Balić, Franjo Matković i Decker&Kuti;ć.Dizajner je povodom predstavljanja nove kampanje izjavio: U jesen 2007., Ivan je kao student druge godine modnog dizajna na zagrebačkom Tekstilno-tehnološkom fakultetu predstavio svoju prvu kolekciju na natjecanju za mlade modne dizajnere "Fashion Incubator", osvojio posebnu nagradu novinarskog žirija i krenuo izlagati svoje kolekcije na velikim modnim tjednima: Cro-a-porter i Fashion.hr.Uz brojna izlaganja, suradnje sa već etabliranim modnim brendovima i pisanje modnih kolumni, Ivan je već na prvim revijama na svojoj strani imao i publiku i kritiku.Energija, dizajn i svježina kolekcija uvijek je izazivala pozitivne komentare, a posljednih pet godina modni brend Alduk novosti iz svog studija prikazuje izvrsnim modnim kampanjama, lookbookovima i video lookbookovima. Ovogodišnja posebna revija vjenčanica u zagrebačkom HNK-u te svečana ljetna večera na Maksimiru, bile su uvertira u cjelogodišnje obilježavanje desete godišnjice stvaranja koje je ovom kampanjom došlo na sami vrhunac. Poznati dizajner je zaključio: