KLISAB, nezaobilazni domaći prêt-à-porter brand, novu sezonu otvara s drugom samostalnom revijom. U četvrtak 28. rujna predstavit će sedmu jesensku kolekciju, a s njezinim naslovom “Nikada nećemo imati Pariz” dizajneri naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima koje su uzeli i izrazili kroz nove modele.Iskorak je to u estetskoj paradigmi brenda, za KLISAB inače prepoznatljivog minimalizma i semantičke otvorenosti. U ovoj kolekciji dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić prisvojili su ne samo teatralan stav, već i za KLISAB neočekivane elemente poput perlica, volana ili čipke, upustili su se u njihovo istraživanje, da bi od estetike suprotne vlastitom rukopisu kreirali odjeću kakvu sve šira KLISAB publika prepoznaje i voli. Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.Novu reviju najavljuju vizualima koji interpretiraju tematsku okosnicu i eklektičnost nove kolekcije, a snimljeni su u suradnji s partnerom projekta, automobilskim brandom Lexus. Glavnina nove KLISAB kolekcije izrađena je od materijala iz fundusa brenda, a tu težnju za minimiziranjem otpada u vlastitoj produkciji prepoznao je i podržava Lexus, predvodnik elektrifikacije tržišta luksuznih vozila, čija je misija spajanje izvrsnosti upravljačkih performansi i ekološke osviještenosti.Lexus NX, vidljiv na novim vizualima, dizajneri su oslikali motivom lokota kakve zaljubljeni zaključavaju na mostovima diljem svijeta, i uveli ga tako u preokupaciju sezone. Uz odgovornost prema okolišu, atraktivan dizajn usmjeren na užitak korištenja, izvrsnost ručne izrade ili iznimna korisnička služba još su neke od vrijednosti koje dijele brendovi KLISAB i Lexus, koji se može pohvaliti i osvajanjem titule Premium SUV-a srednje veličine za Auto Express New Car Awards drugu godinu u nizu.Projekt nove KLISAB revije podržat će Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder.