„Zaljubila sam se u kolekciju na prvi pogled. Svaki komad već ima divnu osobnost, a u kontekstu filma noir dobivaju posebnu čar. Za mene kao glumicu kostim je važan dio u stvaranju lika, a zaplivati u noirovskim vodama noseći eNVy room i raditi sa sjajnom ekipom značilo je stvoriti zanimljive karaktere,“ izjavila je talentirana Judita Franković, zvijezda nove eNVy room kampanje koja je i ovoga puta prikazana u formi editorijala koji priča priču. Upravo takav format kampanje modnu kuću eNVy room čini posebnom i prepoznatljivom.Kampanja predstalja hvaljenu kolekciju koja je ovoga puta tamnija i mračnije no ikad. Crna boja vodi glavnu riječ ostavljajući dojam tajnovitosti, dok boje poput ljubičaste, žuto – zelene i tamno plave daju svježinu i poletnost. Silueta je naglašena korzetima i suknjama visokog struka, te već prepoznatljivim eNVy room kombinezonima koji su izrađeni od čipke, viskoze i tila.„Za inspiraciju kampanje poslužila je detektivska priča filma noir,“ prokomentirao je stalni suradnik kuće eNVy room, naš proslavljeni fotograf Šime Eškinja.„Kada govorimo o odabiru lica za kampanju, tematika inspiracije logično nas je usmjerila na odabir glavnih aktera unutar glumačkog miljea. Judita Franković utjelovljuje dvije ličnosti koje su suprostavljene u iskonskoj suprotnosti dobra i zla, dok Luka Dragić i Petar Atanasoski tumače likove detektiva i njegova policijskog pomoćnika,“ rekli su nam Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz eNVy rooma.Mladom glumcu Petru Atanasoskom zanimljiva je bila razlika angažmana na kazališnim daskama i fotografiji „budući da gluma, kako bi stvorila priču, zahtjeva proces i atmosferu dok fotografija od vas traži jedan trenutak u kojem će se dogoditi priča!“„Na snimanju smo se odlično zabavili. Jako mi je drago što sam sudjelovao, a posebno zbog Judite. S njom i u nabujalu rijeku,“ naglasio je Luka Dragić. Dok je za frizuru odgovorna Draška Topić, šminku potpisuje Sanja Agić.