Bavila si se novinarstvom, a sada si u PR-u. Što ti je draže? Što su dobre, a što loše strane jednog i drugog?– U novinarstvu sam provela punih deset godina, rad u medijima donio mi je puno lijepih poznanstava i suradnji, upoznala sam uistinu mnogo ljudi, bila na mjestima na koja me put inače sigurno ne bi naveo, odradila jako puno snimanja i intervjua sa zanimljivim ljudima... Poseban je to adrenalin, ali i velika škola. Radila sam u printu, digitalu i televiziji, no novinarstvo se počelo mijenjati, društvene mreže postale su velika tema, prestala su se iščekivati izdanja ili termini da bi se doznalo što je novinar istražio za gledatelja ili čitatelja. Sve je postalo servirano na pladnju i u sekundi. I tako sam odlučila da je vrijeme da nastavim ukorak s vremenom, shvatila da mi treba promjena, nova učenja i novi izazovi. Radila sam u jednoj renomiranoj full service medijskoj agenciji kao direktorica odnosa s javnošću i komunikacija i naučila iz temelja kako stvari funkcioniraju „s druge strane ekrana“. Iskustvo u medijima jako mi je pomoglo u tome, a marketing je bio nova prilika za kreativnost, koja mi je uvijek bila nit vodilja. Otvorio mi se jedan sasvim novi svijet u kojem se isprepliću mediji, grafički dizajn, produkcija, odnosi s javnošću, eventi, društvene mreže i shvatila sam da je to to. Prije nešto od više od godinu dana ohrabrila sam se i otvorila svoju agenciju – DOT, koja nudi sve gore navedeno, prilagođava se svakom klijentu i donosi na stol pregršt kreativnih i inovativnih ideja. Danas moj tim čine moje dvije divne kolegice, bez kojih ne znam što bih, i mnoštvo vanjskih suradnika koji s nama surađuju, ovisno o kakvom je projektu riječ. Oduvijek sam željela raditi „sama“, a uz veliku podršku svojih najbližih, hrabrost i želju – itekako se isplatilo. Rastemo iz mjeseca u mjesec i vjerujem da ćemo nastaviti tom putanjom.Za tebe mnogi kaži da si jedna od nabolje odjevenih mladih dama u Zagrebu. Što kažeš na to? Koliko ti je moda važna, što ona za tebe predstavlja?– Ako je to zaista tako, kažem, od srca hvala i ne vjerujte onome što vidite na Instagramu. No, šalu na stranu, modu volim od malih nogu, ali ne u kontekstu fanatične kupnje i posjedovanja svega što je netko rekao da baš ove sezone baš moraš imati, već u kontekstu komunikacije s okolinom, kreativnosti i osobnosti. Sigurno nismo ono što nosimo, ali ono što nosimo govori puno o nama. Nastojim birati odjeću koja je primjerena za prigodu, bilo da idem na važan sastanak, kavu s prijateljicama, romantičnu večeru ili u prirodu. Što sam starija, to mi je udobnost važnija. Ako moram odgovoriti na pitanje koliko mi je važna moda, lagala bih kad bih rekla da nije, sve dok ne stvara nikakvo opterećenje.Što radiš u slobodno vrijeme, kako ga najradije provodiš? Kako se opuštaš? Imaš li hobije?– Nastojim naučiti što više o branši u kojoj radim jer se ona razvojem tehnologije mijenja munjevitom brzinom, tako da se trudim ostati u skladu s vremenom kako bih svojim klijentima mogla ponuditi najbolje. U posljednje vrijeme jako me intrigira grafički dizajn, a s obzirom na to da sam izrazito vizualan tip, veseli me učiti o tome. Osim toga, slobodno vrijeme rezervirano je za druženje s bliskim ljudima, obavezno uz dobru hranu i piće. Obožavam kuhati i okupiti dobro društvo oko stola, to me najviše opušta i veseli. I tu su, naravno, razna putovanja, skijanja i jedrenja, koja se opet temelje na dobroj hrani i još boljem društvu. Koliko znam, na ovom sam planetu samo jednom i, da mogu, voljela bih upoznati svaki njegov kutak, čak i one koje me na prvu ne privlače.Koja su tvoja zlatna pravila šopinga i kako zapravo najviše voliš kupovati (online, offline...)?– Možda vi meni možete otkriti jedno od njih! Moda je danas toliko brza i relativno povoljna, tako da te jednostavno povuče i, kad mi se to dogodi, uglavnom zažalim. No neko je moje pravilo da veći iznos izdvajam isključivo za klasične, bezvremenske komade vrhunske izrade za koje sam sigurna da ću ih iznositi, poput klasičnih salonki, torbe ili dobrog kaputa. Još ako ih ulovim na sniženju, nitko sretniji od mene. Puno mi je lakše izdvojiti novac za dobru hranu, iskustvo ili putovanje nego za krpice. Pravilo kojeg se zaista držim jest da ne kupujem ništa što si ne mogu priuštiti. Preferiram online šoping jer ne volim taj kaos trgovina, svjetla, prljave garderobe, naguravanja... No to ne znači da nikad ne uđem u trgovine s odjećom. Obično odmah snimim nešto što mi se sviđa, razmislim treba li mi zaista, a ponekad čak ni to i to je to!Što kažeš o gomilanju odjeće, je li došlo vrijeme da se svi oslobodimo te navike?– To je vrijeme sigurno došlo odavno, ali brendovi čine sve da se to ne dogodi. Mame te kampanje, fotografije, Instagram, PR članci, posvuda su šareni artikli pa ti pokušaj odoljeti. Iako je to moj posao i svojim klijentima konstantno kreiram strategije kako doći do krajnjeg potrošača te jako dobro znam što i kako nam marketing radi, i ja često pokleknem. Srećom, u mojoj je obitelji puno žena, imam i tri sestre, tako da te krpice uvijek cirkuliraju i makar nakratko negdje pronađu novi dom. Trudim se dva puta godišnje napraviti veliko čišćenje i donirati odjeću onima kojima je zaista potrebna. I onda imam previše odjeće, i onda nemam što odjenuti. No mislim da je to priča svake žene. Realno, ništa nam od toga ne treba, ali budemo li sve u životu racionalizirali, nestat će sva zabava.Imaš li u glavi uvijek unaprijed složenu kombinaciju za neku priliku ili to ostavljaš za zadnji čas? Imaš li favorite u ormaru koji uvijek spašavaju situaciju?– Nažalost nikad nemam unaprijed složenu kombinaciju i uvijek vrtim iste stvari, a one nepromišljene krpice samo vise i čekaju bolje dane i „posebnu priliku“. Ljeti me uvijek spašavaju bijele haljine uz zlatne detalje, zimi je ista priča u crnoj verziji. Tu su još traperice, bijela majica, bež pulover, karirani sako, crno odijelo, dobre salonke i udobne tenisice. Gore nabrojeno sigurno je osnova moje garderobe u kojoj se povremeno dogodi neki izlet u nepoznato.Što ti je najvažnije kad je riječ o odijevanju, funkcionalnost, estetika, dress code...? Imaš li neke omiljene brendove, koje?– Kvaliteta, estetika i, naravno, da se u onome što nosim dobro osjećam. Što se brendova tiče, u mom ormaru zasigurno je najviše komada iz Zare i H&M; trend kolekcije. Danas je zaista lako biti dobro odjeven u okvirima normalnog budžeta. Novac zaista ne kupuje stil. Govorimo li o velikim brendovima, moj izbor uvijek bi bio Celine, Bottega Veneta i Chanel. Moram još puno raditi na razvoju svoje male agencije DOT pa ću možda češće viđati takve etikete u svom ormaru.