Inicijativa Career Paths, čiji je cilj usmjeravanje mladih pri odabiru željenih karijera i fakulteta, održat će edukativan sajam i ove godine, u virtualnom obliku. Nakon prošlogodišnje uspješne konferencije, "CPC SEE 2021-ONLINE" ove je godine na rasporedu u subotu, 30. siječnja, a za projekt su zaslužne Dolly Predović, Jasmina Bagarić i Josipa Bagarić. Više o konferenciji možete pročitati ovdje, a i ove će godine na njoj sudjelovati Tanya Golešić, predsjednica uprave brenda Jimmy Choo. Jedna od najutjecajnijih osoba u modnoj industriji, Hrvatica s adresom u New Yorku, predsjednica je uprave luksuznog brenda čije štikle obožavaju brojne svjetske zvijezde poput Lady Gage, Beyonce i Jennifer Lopez, pripadnice kraljevske obitelji, a imali smo ih priliku vidjeti i na nedavno održanoj inauguraciji Joea Bidena. Ova uspješna poslovna žena sudjelovat će na panelu "Tvoja karijera naš je cilj" te svojim iskustvom i znanjima mladima pomoći u odabiru karijere. Prije koju godinu, u intervjuu ste mi rekli kako tenisice nikad neće biti popularnije od štikli. Mislite li da je pandemijska godina ipak to promijenila? Jeste li i sami iz visokih potpetica uskočili u ravne modele?Smiješno je. Ne bih rekla da su tenisice u brendu Jimmy Choo popularnije od štikli jer uistinu nisu, ali smo definitivno vidjeli zaokret u odabiru klijentica prema nižim potpeticama i balerinkama. Tijekom pandemije koronavirusa, dobili smo i mnogo novih klijenata kojima cijena nije bila problem pa smo prodali vrlo skupe kristalne salonke visokih potpetica, jednako kao što smo prodali balerinke. Osobno, po doma nosim ravnu obuću jer bih izgledala ludo kad bih hodala u visokim petama. Ipak, ako sam na poslovnom Zoom pozivu, definitivno ću obuti štikle!Kako komentirate godinu iza nas koja je i u modnom svijetu bila specifična? Ako mislite na Covid-19 krizu, u New Yorku je bilo prilično teško. Modni svijet, kao i cijeli SAD, pogođeni su u poslovnom segmentu i izgubljeno je previše života. Serija "Seks i grad" vraća se na televiziju, snimaju se nove epizode... Hoće li Jimmy Choo cipele ponovno biti zvijezde garderobe protagonistica?Jako je uzbudljivo što se serija vraća na televiziju. Ne znam hoće li i Jimmy Choo cipele biti dio serije, ali se nadam da hoće, pošto su i u originalu imale veliku ulogu. Jimmy Choo cipele mogli smo vidjeti i na inauguraciji predsjednika Joea Bidena - vjerujem da vas je to razveselilo, baš kao i kad su ih Kate i Pippa Middleton nosile na kraljevskom vjenčanju.Počašćeni smo što su prva dama Jill Biden, Kamala Harris, Jennifer Lopez i Katy Perri nosile Jimmy Choo tijekom inauguracije. Ponosni smo što smo dio povijesti, sa ženama u prvom planu. Što biste izdvojili kao najveće izazove u protekloj godini? Kako su kupci reagirali na nove kolekcije? Najveći izazov bilo je potpuno zatvaranje trgovina, kao i pronalazak načina kako da brend i dalje bude povezan s klijentima. Covid-19 kriza pružila je neke nove mogućnosti i potaknula na razmišljanje u drugačijim smjerovima. Čak i u teškim vremenima postoje neke prilike, samo na njih treba gledati kao na nešto pozitivno u takvoj situaciji. Zbilja smo se trudili suziti kolekcije i fokusirali smo se na velike suradnje, poput Jimmy Choo x Timberland. Sudjelujete na panelu "Tvoja karijera naš je cilj" - što biste poručili mladima koji tek kreću u odabir karijere, pogotovo neodlučnima? Moj savjet u karijeri, ali i u privatnom životu, je da uvijek treba slušati instinkt jer je instinkt taj koji vodi prema pravim odlukama. Karijera ima veliku ulogu u životu općenito pa trebate biti strastveni u poslu kako biste bili uspješni.