Zalando, vodeća europska internetska platforma za modu i životni stil, predstavlja ekskluzivnu kapsulnu kolekciju koju potpisuje House of Dagmar. Kolekcija, čiji su kreatori dobitnici nagrade Zalando Sustainability za jesen/zimu 2021. u okviru Tjedna mode u Kopenhagenu, praćena je izvješćem o utjecaju koje vlakna imaju na okoliš.Kolekcija razvijena u partnerstvu sa Zalandom sastoji se od 20 komada, a naglašava usmjerenost brenda House of Dagmar na održivost te istražuje koja je uloga odabira certificiranih, organski, recikliranih i odgovorno nabavljenih materijala u stvaranju bezvremenske,svestrane i elegantne kolekcije. Strategija održivosti brenda House of Dagmar, a posebno ova kolekcija, fokusirana je na tri ključna područja - kako odabirom materijala smanjiti emisiju CO2, uštedjeti vodu i minimizirati otpad.Za svaki komad iz kolekcije izračunat je otisak vlakna kako bi Izvješće o utjecaju vlakana za kapsulnu kolekciju ponudilo informativan sadržaj o utjecaju na okoliš na jednostavan i razumljiv način. Zalando je za izradu izvješća angažirao konzultantsku agenciju za poticanje globalne održivosti Anthesi, a podaci su dobiveni na temelju Higgova indeksa održivosti materijala (MSI).Izvješće pokazuje kako je pri izradi kolekcije House of Dagmar za Zalando odabirom održivih materijala, u usporedbi s konvencionalnim materijalima, ušteđeno otprilike 7700 kg CO2, što je količina CO2 koja bi se emitirala kada biste automobilom prešli 31 tisuću kilometara, ili 13 puta vozili od Berlina do Madrida; uz očuvanje 184 tisuće litara vode, koliko iznosi zapremina od 600 punih kada za kupanje.„Nadamo se da ćemo svoje kupce nadahnuti da budu odvažni i da, kad odlučuju o tome što i zašto nose, promijene svoj mindset. Želimo ih potaknuti da biraju proizvode koji će trajati i osvijestiti ih da svaki odjevni komad može biti dio tvoga stila, ali da ga možeš predati novom vlasniku. Baš poput Zalanda, nastojimo biti transparentni, zbog čega smo iznimno ponosni što smo osvojili nagradu te proizveli ovu kapsulnu kolekciju i izvješće o utjecaju vlakana. To je dodatni korak prema održivoj budućnosti”, izjavila je Sofia Wallenstam, Brand Direktorica u House of Dagmar.„Svojim kupcima želimo omogućiti donošenje održivijih odluka te govoriti jezikom održivosti koji svatko može razumjeti. Izračunom otiska vlakna za svaki artikl u okviru kolekcije svojim potrošačima možemo transparentno predočiti zašto svaki proizvod ujedno predstavlja održiviji izbor, čime potičemo promjene i osiguravamo pozitivan utjecaj na ljude i planet”, objasnila je Kate Heiny, direktorica odjela za održivost u Zalandu.Doina Ciobanu, Emilie Lilja i Johanna Ljunggren, zagovornice održivosti koje svoju publiku žele nadahnuti na donošenje održivijih odluka, prikazane su na fotografijama kampanje i u seriji videa na YouTubeu, proizvedenoj u suradnji s časopisom Vogue Scandinavia i filmašicom Shruti Ganguly. Zajedno sa Sofijom Wallenstam i Karin Söderlind, osnivačicama modnog brenda House of Dagmar, serija videa prikazuje novu kolekciju i govori o ovoj modnoj suradnji, a mogu se pogledati ovdje.Modni brend House of Dagmar proglašen je prvim dobitnikom nagrade Zalando Sustainability u okviru Tjedna mode u Kopenhagenu za jesen/zimu 2021. Brend House of Dagmar posebno je impresionirao žiri svojom izraženom željom za održivošću koja se očituje u brojnim aspektima opskrbnog lanca brenda. Ta je nagrada u skladu sa Zalandovom strategijom za održivost do.MORE.Priznavanjem svoje uloge u pogledu utjecaja modne industrije na ljude i planet, Zalando sada nastoji postati dijelom rješenja te želi poticati modne marke na istraživanje održivih materijala, provedbu boljih procesa i prepoznavanje strategija koje doprinose održivoj industriji. Zalando se obvezao generirati 25 % bruto trgovačkog volumena (GMV) uz održivije proizvode do 2023. godine. Kolekcija Zalando x House of Dagmar odsad se može kupiti ovdje.