Nakon velikog uspjeha prve dvije kolekcije supermodela Heidi Klum i Lidla, uskoro stiže i treća kolekcija imena #LETSDENIM, a tema joj je omiljeni klasik – traper. Kolekcija sa sobom nosi i jednu novost – liniju odjevnih predmeta za mlade djevojke i djevojčice. Modno nadahnuće stiže iz Los Angelesa, kojeg je Heidi odabrala za svoj drugi dom. LETSDENIM kolekcija je vedra poput Malibua, jednostavna kao Venice i blistava poput Hollywooda. Žensku liniju koja se sastoji od 21 dijela i liniju za djevojčice koja se sastoji od 8 dijelova, možete kupiti od ponedjeljka, 5. ožujka, u razdoblju od tjedan dana u svim Lidlovim trgovinama, po odličnim cijenama.„Oduvijek sam bila veliki obožavatelj trapera. Možete ga odlično kombinirati u mnogim prigodama: ponekad posve ležerno, a ponekad i u nekoj elegantnijoj kombinaciji. #LETSDENIM kolekcija odraz je te svestranosti i odlično se uklapa u sve stilove”, ističe Heidi Klum.Kada su u pitanju modne kombinacije, traper omogućava baš sveBez obzira na to radi li se o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili o trendi jogging varijanti s traper jaknom u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost. Fino pleteni puloveri s natpisima, prugaste majice i šarene prugaste čarape kolekciji daju veselu i živopisnu notu. Kolekcija za djevojke i djevojčice dopunjena je i otkačenim tregericama, maštovitim majicama s kapuljačom i kabanicama u nježnim bojama. Maštovita, urbana i dinamična, potpuno u stilu L.A.-a, ova kolekcija jednostavno prenosi životnu vedrinu po kojoj je Heidi poznata.„Nakon dvije uspješne kolekcije, svoje kupce u sljedeću modnu avanturu vodimo pokazujući im raznolikost koju sa sobom nosi svima omiljeni traper. Esmara by Heidi Klum po prvi će puta uključiti i komade za djevojčice, čemu se jako veselimo! Od 5. ožujka u našim trgovinama, po cijenama već uobičajenima za Lidl, moći ćete pronaći odlične odjevne predmete od trapera koje je lako kombinirati“, ističe Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.Početak prodaje: 5. ožujkaU ponedjeljak, 5. ožujka, u okviru modnog tjedna u Lidlu, „Lidl Fashion Week“, počinje prodaja #LETSDENIM kolekcije u svim Lidlovim trgovinama. Pored ženske odjeće (u veličinama 32 do 46) i cipela (u veličinama 37 do 41), ovaj asortiman po prvi put obuhvaća i kolekciju za djecu i mlade (u veličinama 122/128 do 158/164). Na međunarodnoj će se razini ova kolekcija nuditi u 27 država, kao i u SAD-u, i to u više od 10.000 Lidlovih trgovina.