Brend eNVy room, dobro poznat kao odredište za vjenčanice, njeguje filozofiju koja spaja tradicionalne elemente s modernim senzibilitetom. Njihov rad kontinuirano istražuje idealne proporcije i konstrukciju odjeće, uz dašak maskulinih elemenata koji su suptilno prilagođeni zavodljivim formama.Kolekcija za 2025. godinu naglašava balans između klasične elegancije i suvremenih trendova, igrajući se siluetama i detaljima koji su istovremeno romantični i skulpturalno promišljeni.- Nova kolekcija za 2025. godinu, koja će od 6. prosinca biti dostupna u eNVy room showroomu, nudi svježi pogled na klasičnu eleganciju osmišljenu za suvremenu mladenku. Inspirirana bezvremenskim kodovima ljepote odijevanja, kolekcija spaja arhitektonske linije s nježnim, romantičnim detaljima, stvarajući savršenu ravnotežu između tradicije i modernog dizajna. Poseban naglasak stavljen je na promišljenu konstrukciju, inovativnu uporabu tkanina i sofisticirane detalje – ističu dizajneri.Pogledajte u galeriji čitavu kolekciju i kampanju: Jedan od ključnih aspekata kolekcije je koncept transformativnih modela, čime se vjenčanici daje produžen životni vijek i uvodi održivost u dizajn. Tako, primjerice, haljine s krojem sirene mogu imati uklonjivu suknju, čime postaju prilagodljive za različite prilike nakon Velikog dana.- Vjenčanje je trenutak kada svaki detalj mora biti poseban. Svaka haljina iz naše bridal kolekcije osmišljena je s iznimnom pažnjom, kako bi postala više od odjevnog predmeta – simbol ljepote i emotivne vrijednosti dana kojeg će mladenke pamtiti zauvijek – istaknuli su dizajneri.Kolekcija također uključuje redizajnirane verzije prethodnih modela, prilagođenih suvremenim trendovima, čime se održava kontinuitet estetike brenda.- Ovo je kolekcija koja slavi ljepotu promjene, ostajući vjerna našoj prepoznatljivoj estetici: kombinaciji zanatskog umijeća, luksuznih materijala i pažnje prema detaljima - dodaju Ivančević i Franetović.Minimalizam ostaje osnovna nit kolekcije, uz upečatljive detalje poput korzeta, naglašenih dekoltea, ramena i leđa, koji svakom modelu daju poseban karakter.- Od eteričnih haljina s dramatičnim velovima do minimalističkih kreacija koje slave čistoću forme, naš rad potvrđuje kako moda može biti umjetnost – zaključuju dizajneri.Fotograf kampanje je Franjo Matković, dok je model Ingrid Nikolić iz agencije Faith Model. Make-up potpisuje Iva Rukavina, a za kosu je zaslužan Draška Topić.