Dvojac Twins, po mnogima najtalentiraniji dizajnerski duo nove generacije modnih dizajnera, predstavio je u sklopu showroom koncepta Fashion Week Zagreb/Cro a portera svoju novu kolekciju. Showroom je posjetila odabrana modna publika i klijenti među kojima je bilo i puno poznatih osoba poput Kristine Krepele, Petre Kurtele, Mirana Kurspahića, Nine Mie Čikeš, Lidije Bačić, Matije Vuice, Tihane Harapin Zalepugin, fotografa Mladena Šarića, Josipa Tešije, Jure Radnića, dizajnera Roberta Severa, Morane Saračević i Martina Čičko-Karapetrić iz Boudoira, Sonje Lamut, Antony Avangarda, Klisaba, Krešimira Stolnika, Jelene Holec, Tadije Glasnovića iz CHYKPE i mnogih drugih. Poznati po svojim kolekcijama ispunjenim citatima iz modne povijesti, kako svjetske tako i lokalne baštine i ovog su se puta poigrali tematikom povijesne kostimografije. Kao inspiracija poslužio je Zagreb, grad u koji su stigli po završetku svog srednjoškolskog obrazovanja. I Damir i Domagoj još uvijek su studenti Tekstilno tehnološkog fakulteta.Njihova percepcija Zagreba ne bi posramila ni stanovnike Pariza ili Londona jer predstavili su čak 30 izlaza, takozvanog "full looka“ dovršenog do najsitnijeg detalja, od glave do pete!Glamurozno nostalgične dive nosile su tako cijeli niz kolorita i tekstura s neodoljivim detaljima iz svakodnevnog života. Poput majica s likom djevojčice i dječaka, poznatih kao oznake na toaletima s kraja devetnaestog stoljeća te famozne majice s ironičnim natpisom Hrelić u zlatnoj boji, koja neodoljivo asocira na brendirane majice velikih stranih brendova, popularne kod zaluđenih sljedbenica mode.Rijetko se koji domaći dizajner može u jednoj kolekciji podičiti s toliko različitih modela kaputa koji su kako krojem, tako detaljima od krzna, osvojili ženski dio publike te se nakon revije stvorio red onih koje su poželjele isprobati iste.To je u ovoj situaciji svakako imalo i smisla jer prezentacija je održana u prostoru C3 PROJEKT KONCEPTA, nove zagrebačke modne adrese na kojoj će se moći kupiti svi komadi iz prikazane kolekcije. Novi prodajni koncept predstavljen od strane tima Cro a portera, fokusiran je na predstavljanje dizajnera onom dijelu publike koja konzumira domaći modni proizvod, upravo kroz koncept dućan koji je otvoren svakog dana od 9:00 do 21:00 sat.