Naslovnica
Moda
Beauty
Lifestyle
Green
B&H 360
Diva insider
Specijali
Dvadeset godina Matthewa Williamsona
Novi broj Dive donosi sve o britanskom dizajneru i drugim vrućim modnim temama.
<p>Matthew Williamson, britanski dizajner kojemu laskaju da je vladar crvenih tepiha proslavio je dva desetljeća rada i otvaranjem ekskluzivnog showrooma. Za ulazak se primaju predbilježbe, no čekanje se isplati. Tamo su sve Mathewove najljepše haljine...</p><p>Spoj neočekivanih žarkih boja s Williamsonovim potpisom već dvadeset godina čuva svoju poziciju u prenapučenoj modnoj industriji, a žene svih dobni žude za njegovim kreacijama. Što je u njima tako poželjno i jedinstveno? Neki kažu da je to specifičan uzorak koji podsjeća na razlivene vodene boje umjetnika koji stvara remek-djelo, drugi da je to balans ženstvenih i snažnih linija, treći da je tajna u tome što se žene u njegovoj odjeći osjećaju mlado i smjelo; Williamson kaže kako nema ništa ljepše ni čarobnije od trenutka kada se žena zaljubi u njegov dizajn, a njegova joj kreacija dâ samopouzdanje i vjeru u sebe.</p><p>Dizajnerova modna priča započela je rano, a prva muza bila je njegova majka za koju i danas kaže da ima nevjerojatan stil i eleganciju. U dobi od četrnaest godina dobio je prvi šivaći stroj na kojem je šio odjeću sebi i prijateljima. Studirao je na Central Saint Martincu, baš kao i Stella McCartney, John Galliano i Alexander McQueen, a velika godina u njegovu životu bila 1997. kad je Vogue za snimanje uzeo njegove šalove.</p><p>Od Williamsonovih početaka prije dvadeset godina u modnoj industriji mnogo toga se promijenilo. Trendovi su dolazili i prolazili, a najveći je izazov njima usprkos ostati jedinstven, prepoznatljiv i svoj. Williamson se može pohvaliti i tim uspjehom.. Kritikama su izložene čak i najbolje osmišljene kolekcije, a stalne promjene teško je pratiti osobito onim dizajnerima koji su započeli u neka mirnija vremena. No MW brend uspješno je odgovorio na izazov. Danas njegova Pinterest stranica broji 1,5 milijuna pratitelja, a takav uspjeh nije došao preko noći – ključ je u tome da se razumije publika, njihove želje i potrebe prije no što ih i oni sami prepoznaju.</p><p>Više o Matthewu Williamsonu pročitajte u novom broju magazina Diva koji je na kioscima od 9.siječnja. Kupite li ga već u subotu, u paketu s Večernjim listom na poklon dobivate jedan od dva moguća naslova, roman Adrijanina nit Milane Vuković Runjić ili Priručnik za hodače Ede Popovića. </p>
Matthew Williamson
Diva
moda
novi broj