Naslovnica
Moda
Beauty
Lifestyle
Green
Diva za Divu
B&H 360
Diesel proljeće/ljeto
<p>Diesel dekodira digitalnu kulturu za novu kampanju i kreira prilagođene Diesel emojis-e.<br/> Proljeće / ljeto 16 Dieselova kampanja komentira našu digitalnu kulturu, s pratećim sloganima koji se osvrću na radosne apsurde našeg online / offline ponašanja.</p><p>"Naši svjetovi, online i offline, su potpuno spojeni", kaže umjetnički direktor Nicola Formichetti umjetnički direktor "Digital je sada stvarniji od realnosti. Emojis-i su postali novi Esperanto, univerzalni jezik koji razumiju milijuni. "</p><p>"Radili smo s redateljsko/ fotografskim dvojcem Santiago & Mauricio na snimanju zabavnih, instant video klipova prije tradicionalnih marketinskih fotografija. Vrlo je važno govoriti današnjim jezikom buduci da su telefoni i računala alati koji nas povezuju. "</p><p>Inspirirani humorističnim načinom emojis-i opisuju scenarijo stvarnog života, Diesel je naručio vlastite emotikona pismo, koje koristi u kampanji.</p>
proljeće/ljeto