Uz radikalnu odluku donesenu prije nekoliko godina, o reviziji i provedbi strategije distribucije, smanjujući veleprodajne trgovace koji nisu u skladu sa strategijom DIESEL najavljuje nove, važne korake u zaštiti svog identiteta: tvrtka je nedavno zaplijenila i uništila desetke tisuća lažnih proizvoda širom svijeta.U 2019. godini poduzete su brojne svjetske akcije kako bi se zaštitio brand, uključujući i digitalni prostor. Rezultati su impresivni.Kada govorimo o online trgovini, glavni cilj tvrtke bio je blokiranje i zatvaranje web stranica koje promiču prodaju krivotvorenih predmeta koristeći Dieselove zaštitne znakove, logotipe i slike.Samo u 2019. godini kažnjeno je ukupno 1.244 web mjesta (s uklonjenim sadržajem i proizvodom ili s web mjesta u cijelosti). Većina akcija bila je usmjerena na Taobao (Kina), Mercado Libre (Brazil) i eBay (širom svijeta), a ukupno je bilo 2838 slučajeva kršenja autorskih prava i zaštitnih znakova.Na društvenim mrežama pronađeno je i uklonjeno 2.351 URL-ova koji prodaju lažne proizvode DIESEL (većina njih na Instagramu).Tijekom 2019. godine uklonjeno je i 4.901 lažnih reklama, ponajviše na Googleu i Bingu te lokalno u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Španjolskoj i Nizozemskoj.Tijekom 2019. godine u tvornicama u Kini provedeno je nekoliko racija, što je rezultiralo oduzimanjem više od 4.000 pari traperica, 3.000 komada majici i majici s kapuljačom, 5.000 komada remena i 4.500 naljepnica koje nose zaštitni znak i logo DIESEL-a.Ostale važne akcije provodili su Dieselovi timovi za provedbu zakona uz pomoć lokalnih zakona i policijskih vlasti u Egiptu i Maroku zbog još ilegalnih proizvoda (na primjer, preko 5000 pari traperica u Maroku), dok je u UAE oduzeto više od 8000 pari sunčanih naočala. U Turskoj je nađeno 23.704 lažnih komada, u Velikoj Britaniji 5.823 polo majica a u Portugalu 1.796 drugih lažnih DIESEL proizvoda poput remena, majica, parfema, traperica i etiketa za odjeću.