Kada je prije godinu i deset mjeseci na hrvatsko tržište lansirana prva narukvica Borboleta, kreativno vodstvo Nicolas Concept Storea, ajpoznatijeg modnog dućana u Hrvatskoj i osnivača te vlasnika linije Borboleta, nije ni sanjalo da će se Borboleta vinuti u brend globalnih razmjera. Borboleta se među stotinama drugih brendova nakita uspjela nametnuti kao izričaj stila koji promovira priču o ljubavi i priču o prijateljstvu. Upravo to su prepoznali distributeri i prodavaonice diljem svijeta. “Riječ je o veleprodajnom lancu koji se proteže na čak 76 prodajnih mjesta u mnogim zemljama svijeta, a narukvice se mogu kupiti i u internetskoj trgovini Mondo. Posebno smo ponosni što ta mreža konstantno raste”, objašnjavaju u Borboleti.Na izradi nakita trenutačno rade čak tri proizvodna pogona u Hrvatskoj. Ono što se doista može potvrditi jest da su narukvice i ogrlice Borboleta uistinu sveprisutne na fashionisticama, a često ih se može vidjeti i na svjetskim zvijezdama. U Borboleti su zaista ponosni na planove za budućnost: “Pripremamo uistinu velike korake. Formiran je veleprodajni ured i showroom u centru Zagreba kao i distributivno-logistički centar, finaliziramo suradnju s megauspješnom kompanijom s kojom ćemo raditi na internacionalnoj razini. Lookbook za sljedeću godinu upravo je u izradi, a finalizirana je i nova priča za kampanju.”Vjeruju da će sadašnji i novi kupci kojima se uvijek iznova vesele biti oduševljeni novim prodajnim mjestima. Na području djelovanja samog brenda intenzivno se radi na širenju te se u sljedećoj godini može očekivati i prvi proizvod s potpisom Borbolete koji neće biti samo nakit – vjerujemo da će oduševiti kupce jednako kako to čine i narukvice. Bilo da se radi o kombinaciji citata koji personaliziraju svaku narukvicu ili o kombinaciji neodoljivih boja i oblika, jedno je sigurno: Borbolete osvajaju svijet.