Kompanija Balenciaga ulazi u suradnju na način da predstavlja kolekciju u virtualnoj stvarnosti. Nova aplikacija omogućit će svakome tko koristi VR naočale da osobno doživi impresivnu reviju održanu u svibnju. Pritom će biti moguće promijeniti scenarij, odnosno postaviti kolekciju u neko drugo virtualno okruženje, kao u kompjuterskoj igrici.Da bi mogli napraviti taj projekt, organizirali su posebno snimanje revije kad se ona uistinu održala, kako bi sada sve skupa mogli softwerski složiti u programima za virtualnu stvarnost. Suradnja je napravljena za predstavljanje uz pomoć oglavlja Apple Vision Pro.Pogledajte kolekciju Visoke mode kuće ChanelSlike su u 4K rezoluciji zahvaljujući bespilotnim letjelicama i specijalnim sekvencama, stoga je kvaliteta snimaka izuzetna. Također, aplikacija će nuditi opcije glazbe i ekskluzivne playliste koje potpisuje Balenciaga Music, tako da doživljaj revije i same kolekcije bude bogatiji.Kuća poznata po sklonosti inovacijama i eksperimentiranju, već je radila digitalne putovnice za odjeću, a prošlog studenog su ponudili cijelu kolekciju trenirki i majica s kapuljačom s elektroničkim čipom, omogućujući nositelju da sluša izbor omiljenih pjesama kreativnog direktora Demne Gvasalie. Brend je također predstavio virtualnu modnu reviju 2020. tijekom pandemije.Ova će suradnja s Appleom približiti doživljaj Visoke mode širokoj publici, čime moda radi novi korak prema korištenju novih tehnologija.