Autorski potpis kampanji pod imenom Into The Sun dala je poznata fotografkinja Mare Milin koja nastavlja uspješnu suradnju s dizajnerom čiji je ženstveni romantični potpis u savršenom skladu s njezinom kreativnom vizijom. Skokine haljine, među kojima u ovoj kampanji dominiraju vjenčanice, Mare Milin je zabilježila u toploj, nježnoj, sunčanoj i pomalo nostalgičnoj atmosferi. Mekano svjetlo koje se nježno rasipa po haljinama koje nosi poznata manekenka Mia Matić dočaralo je posebnost i unikatnu ljepotu Skokinih modela, a riječ je o jedinstvenim gala haljinama koje odišu ženstvenošću i glamurom.“U ovoj smo kampanji naglasak stavili na vjenčanice jer upravo je to u životu svake žene najposebnija haljina koju će odjenuti. A ja volim raditi haljine u kojima se žene osjećaju posebno. Svaka od njih zahtijeva individualan pristup našim klijenticama i ne postoje dvije iste haljine. Vjenčana haljina treba biti unikatna poput žene koja ju nosi. Takva je i ova kampanja s potpisom Mare Milin”, izjavio je dizajner Ivica Skoko. Njegov zaštiti znak su prepoznatljive večernje toalete poznatih dama s crvenog tepiha, a tome se Skoko u potpunosti posvetio i svojom posljednjom kolekcijom. Vrhunski materijali poput svile, svilenih satena i čipke u pastelnim bojama pudera, vanilije, zlata ili nježne roze boje evociraju glamur 40-ih godina prošlog stoljeća. Posebnost ove kolekcije su različite vrste čipki koje dizajner odlično kombinira koristeći pritom 3D čipke cvjetnog uzorka koje daju posebnu teksturu, lakoću i živost njegovim ženstvenim krojevima. Haljine Ivice Skoke u kolekciji proljeće/ljeto 2016. odlikuje bezvremenska ljepota i senzualnost koju dizajner reinterpretira na originalan i moderan način.Zaštitno lice kampanje Into The Sun je prekrasna Mia Matić iz agencije Talia model. Za make-up i styling zaslužna je Ivana Bilandžija Billy, a frizuru potpisuje Katica Topčić za Kevin Murphy.