Iako online šoping, posebno u trenutačnoj situaciji, postaje sve popularniji te sve veći broj brendova naglasak stavlja na web poslovanje, dio kupaca i dalje je vjeran isključivo kupnji u fizičkim dućanima. Jedan od razloga je strah da im proizvod koji su naručili neće doći onakav kakav je predstavljen na web shopu te da će imati problema prilikom vraćanja naručenog.Ipak, jedan od shopova na kojem je povrat kupljenog stvarno jednostavan je Asos. Do sad je bilo dovoljno tek ispuniti formular za povrat robe, staviti robu u vrećicu u kojoj je i došla te je odnijeti na poslu. Međutim, dio kupaca bio je nezadovoljan jer nisu mogli pratiti gdje se nalazi paket pa se znalo dogoditi da se on zagubi i nikad ne dođe na odredište. No, više s tim nema brige jer sad dobijete broj za praćenje pošiljke i bezbrižno čekate da pošiljka dođe do odredišta, a novci "sjednu" na račun. Iako sami nikad nismo imali problema s povratom robe te je uvijek sve prošlo u redu, ovih smo se dana ugodno iznenadili kad smo dobili e-mail za praćenje pošiljke u kojem je moguće točno vidjeti gdje se paket nalazi: kod dostavljača, na putu do lokalnog centra, u lokalnom centru..., kao i kad je pošiljka stigla do cilja.Ako ipak više volite šoping u dućanu, provjerite što ima u Mangu, gdje sniženja idu do 70%: