ASOS je započeo blokiranje korisnika koji kupuju odjeću, pa je vrate natrag nakon nekoliko dana. Ovo najčešće upražnjavanju influenceri koji kupuju odjeću kako bi je stavila na Instagram, te je zatim vrate kada budu viđeni u novim kombinacijama. Istraživanje je pokazalo da je svaki četvrti trgovac na malo u posljednje dvije godine zabilježio povećanje opsega povratka odjeće. Tri od deset kupaca priznalo je naručivanje odjeće koje namjeravaju vratiti, među kojima su najčešće mlade osobe u dobi od 25 do 34 godine. Vraćeni proizvodi često nemaju nikakvu vrijednost, te se ne mogu ponovno prodati. Iz tog je razloga, stotina klijenata ASOS-a odlučila stati u kraj "serijskim povratnicima" tako što im je deaktivirala račune. - Vidimo da trgovci počinju primjenjivati strože politike povrata kako bi obuzdali serijske povratnike i smanjili utjecaj povrata na poslovanje. Ove strože politike počele su utjecati na potrošače, a neki trgovci počeli su slati upozorenja korisnicima o deaktiviranim računima, nakon što su uočili njihovo neobično ili sumnjivo ponašanje - kazala je Anita Liu Harvey, direktorica strategije u Barclaycardu.