Cijela kolekcija odiše utjecajem Japana, a vodeću inspiraciju ne uočavamo samo kroz sakuru, takozvani trešnjin cvijet, koji je oblikom simplificiran te kao takav apliciran na samu tkaninu. Kroz kolekciju uočavamo i japanske odjevne predmete, poput kimona, čije konstrukcijske elemente Ana Maria Ricov tako vješto prenosi u svakodnevne odjevne predmete, poput već sad omiljenih kabanica. Dizajnerica nastavlja u svom prepoznatljivom izričaju, a slojevita forma kojom ona tako vješto barata, ovog puta je naglašena ispreplitanjem mekanih i transparentnih formi s onim gušćim i šuškavim tkaninama. Kroz kolekciju su prisutni kontrasti i volani koji komadima pružaju dodatnu dinamiku. Kroz odjevne predmete provlači se taft, gumirane tkanine, svileni muslin, pamuk s metalnim premazom te visokoza. Dok smo na modnoj pisti vidjeli infuziju boja, poput ljubičaste i boje lososa, za vizuale se Ana Maria Ricov odlučila za smireniji kolorit iz aktualne kolekcije. Upravo pomno odabrani kolorit unosi smirenost i harmoniju u kampanju koju karakterizira pročišćenost i elegantna fluidnost. Kako se i kroz novu kolekciju provlači svojevrsna ženstvenost i decentna, no ipak osjetna, zavodljivost tako i u kampanji osjećamo žensku moć koja se provlači kroz dva pola – nježne i pomalo sjetne bijele kreacije odličan su kontrast onim snažnim i mističnim crnim komadima. Modeli Iva Gjopar i Anja Polić izvrsno su utjelovile taj kontrast koji je itekako vidljiv u posljednjim kreacijama Ana Marije Ricov.