Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za novu kolekciju pod nazivom “Iki”, koji je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost.Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali, tim na čelu s fotografkinjom Doris Fatur, make up artisticom Petrom Sever, hair stilisticom Katicom Topčić (Kevin Murphy) i modelom Leonardom Zebom (Talia Model), odabrao je fantastičnu lokaciju, kamenolom, koji je zaokružio još jednu uspješnu AMR priču.Bojama neutralna lokacija izvrsno se stopila s koloritom nove kolekcije, u isto vrijeme naglašavajući vibrantne komade u crvenoj i plavoj boji, ali i stapajući se s onim koloritom smirenijom kreacijama.Dizajnerica je objasnila:Kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2018. pažnju plijeni svojim nazivom “Iki”, koji nije pretjerano otmjen, pretenciozan niti kompliciran. On je izravan i odmjeren - jedan naziv koji tako izvrsno opisuje dizajnerski opus Ana Marije Ricov koji se provlači i kroz novu kolekciju nadograđujući modnu priču novim elementima, ali u isto vrijeme zadržavajući sigurne i prepoznatljive temelje koji čine okosnicu njenog rada.