Najavljuje se intezivna i teška, neizvjesna jesen. Mi smo se odlučili suprotstaviti toj najavi i pridonijeti na najbolji način - dizajnirati i predstaviti nekoliko modnih kolekcija i kampanja kako bismo (barem) u vizualnom smislu osvjetlati toliko najavljivanu turobnost. Jedna od zadaća dizajna i mode jest progovaranje o našoj svakodnevici, ali na drukčiji, osobniji način, izjavio je modni dizajner Ivan Alduk prilikom predstavljanja vizuala nove modne kampanje "Antonym" za jesen i zimu u režiji fotografkinje Jelene Balić.Drukčija je ovo Alduk kolekcija od svih do sada (drukčija su i vremena), a u više od deset godina rada i stvaranja kreirao ih je pozamašan broj, stvorio pravu malu vojsku sljedbenica te postao bitnim sudionikom domaće mode. Svečani modeli ovaj su put svoje mjesto ustupili dnevnim odjevnim kombinacijama, ali s prepoznatljivom Alduk estetikom. Majice, hlače, poslovne haljine, tunike, pletenina i kombinezoni razveselit će sve ljubiteljice posebnih odjevnih komada s dizajnerskim pečatom koji se lako kombiniraju za posao, fakultet, ali i za večernji izlazak.- Ideja je bila kreirati opsežnu modnu kolekciju baziranu na dnevnim komadima, opuštenijeg kroja i lagano sportskog prizvuka. Modeli koji se mogu nositi u raznim životnih situacijama, ne samo onim svečanim za koje se svi najviše volimo dotjerati. S obzirom na to da je takvih situacija trenutno malo, mi predlažemo nova modna rješenja za svaki dan i to čak 55 cjelovitih lookova. Uživao sam raditi ovu kolekciju jer je drukčija od dosadašnjih, a promjene u modi su uvijek ne samo dobrodošle već i prijeko potrebne - izjavio je Ivan koji doista sa svakom novom kolekcijom donese jednu novu modnu priču.Da ga ova izazovna vremena nisu pokolebala, govori i činjenica kako je prije nekoliko mjeseci, usprkos potresu i pandemiji, otvorio raskošnu modnu oazu svog brenda na adresi Trga kralja Tomislava 19 koja je poslužila kao izvrsna kulisa ove nove modne kampanje. Jednostavnost, ležernost u pristupu i želja da se naglase vizualne novine kolekcije diktirala su i sam stil kampanje koja je opuštena, nenametljiva, ali istovremeno privlači. Model Ana Laura Kapetanović (Talia model) po drugi je put u ovoj godini utjelovila zaštitno lice kampanje, a za make-up i kosu pobrinuo se Studio Marcela.- Radimo već na sljedećoj kolekciji koja će biti znatno raskošnija i vizualno još atraktivnija. Njome ćemo prizvati neka nova, bolja vremena koja nam stižu i koja svi nestrpljivo iščekujemo - dodao je Ivan.