Velike zasluge za ovu jedinstvenu modnu priču svakako idu i Viktoru Dragi koji se upustio u ozbiljnu režiju jedne naoko trivijalne forme modne revije, a izbjegao svaku pretencioznost, dobivši upravo rezultat koji je želio. Reviju i modnu priču koji su se izdignuli iznad hrvatskih okvira.Kada se očekivao kraj, tek tada je uslijedo zaplet, jer se modna revija spojila s baletnom predstavom pred očima publike bez jasne granice gdje prestaje moda a počinje umjetnost. Spajajući dvije cjeline u jednu čarobnu sliku savršenstva. Tri jasno podjeljene cjeline, anđeoski raj u bijelom, okultni svijet podzemlja, te futurizam u boji kože, osjetile su u svakom segmetu. Od predivnih toaleta Matije Vuice, do sjajno iskorištene scenografije Ivana Kirinčiča za balet Ana Karenjina, čiji je minimalizam ostavio dojam raskoši i na koncu odlične glazbe Jurice Popovića rađene za ova tri čina modne predstave.Bez imalo sumnje, bila je ovo dirljiva večer kojom je Balet Hrvatskog narodnog kazališta obilježio 21. obljetnicu raktiranja zagrebačkog HNK,a obilježio ga je i veliki after party u foajeu predivnog HNK.