U travnju 2019. pokrenula je svoju prvu tjednu seriju podcasta, Anything Goes, ranije poznatu kao Stupid Genius. Nakon toga, osvoijla je nagradu za \"Najboljeg podcastera\" na 12. dodjeli Shorty Awards. Tako\u0111er je ambasadorica za Louis Vuitton od 2019. i Cartier od 2022.
"}, {"type": "p", "element": "
U srpnju 2018. Dote je izdao liniju odje\u0107e koju je dizajnirala Chamberlain, Low Key / High Key by Emma. U sije\u010dnju 2019. najavila je suradnju s Hollisterom, pojavljuju\u0107i se kao model za njihovu kolekciju kupa\u0107ih kostima za 2019. Posjetila je Tjedan mode u Parizu u o\u017eujku 2019. u ko-sponzorstvu izme\u0111u YouTubea i Louisa Vuittona, uz posredovanje Dereka Blasberga, voditelja partnerstva za modu i ljepotu na YouTubeu. Na doga\u0111aju je bila s poznatom manekenkom Karlie Kloss.
Prisustvovala je i presti\u017enoj Met Gali\u00a02021. Nosila je Louis Vuitton na doga\u0111anju Lexicon of Fashion in America. Tako\u0111er je vodila intervjue sa slavnim osobama za modni \u010dasopis Vogue, koji su kasnije objavljeni na Vogueovom YouTube kanalu. Harper's Bazaar predstavio je Emmu Chamberlain kao it djevojku za svoju naslovnicu za o\u017eujak 2022.\u00a0
"}, {"type": "p", "element": "
U sije\u010dnju 2023. postala je ambasadorica brenda Lancome. Od tada se pojavila u web seriji na Lancomeovom YouTube kanalu te u kra\u0107im formatima na Instagramu i TikToku.
"}, {"type": "p", "element": "
2. Nikkie de Jager (@nikkietutorials) \nNikkie de Jager-Drossaers poznatija po imenu svog YouTube kanala NikkieTutorials, nizozemska je viza\u017eistica i beauty YouTuberica. Popularnost na internetu stekla je 2015. nakon \u0161to je njezin YouTube video \"The Power of Makeup\" postao popularan i inspirirao mnoge druge videozapise ljudi koji pokazuju svoja lica sa i bez \u0161minke. Od listopada 2022. njezin YouTube kanal ima 14 milijuna pretplatnika i vi\u0161e od 1,5 milijardi pregleda videozapisa.
"}, {"type": "p", "element": "
\u010casopis Forbes proglasio je Nikkie jednom od deset najboljih \u201cinfluencerica\u201d ljepote u 2017.\u00a0Godine 2017. tako\u0111er je osvojila nagradu za \"YouTube Gurua\" na dodjeli nagrada Shorty i nagradu za \"Izbor modne/beauty web zvijezde\" na dodjeli nagrada Teen Choice. U sije\u010dnju 2019. objavljeno je da \u0107e raditi kao globalna savjetnica za brend Marc Jacobs Beauty.\u00a0
3. Chiara Ferragni (@chiaraferragni) \nChiara Ferragni talijanska je blogerica, poslovna \u017eena, modna dizajnerica i model koja je sura\u0111ivala s mnogim modnim i kozmeti\u010dkim brendovima putem svog bloga The Blonde Salad.\u00a0
"}, {"type": "p", "element": "
Sa 16 godina zaposlila ju je agencija za modele Beatrice u Milanu, Italija. Nekoliko je godina radila kao model za agenciju, a zatim je odustala i pokrenula svoj modni blog \"The Blonde Salad\" u listopadu 2009. U prosincu 2011. profilirana je kao it blogerica u Teen Vogueu.
"}, {"type": "p", "element": "
Bila je model za Guess na snimanju reklamne kampanje u studenom 2013. U prosincu 2013. sura\u0111ivala je sa Steveom Maddenom na dizajnu kolekcije od devet cipela za prolje\u0107e 2014. Njezini su poslovni pothvati zaradili oko 8 milijuna dolara, uglavnom od njezine kolekcije obu\u0107e Chiara Ferragni,\u00a0u 2014.
"}, {"type": "p", "element": "
Tako\u0111er je bila odabrana za naslovnicu Vogue Espa\u00f1a za travanj 2015., postav\u0161i prva modna blogerica koja se pojavila na bilo kojoj naslovnici Voguea. U sije\u010dnju 2016. Pantene je objavio da je Ferragni njihova nova globalna ambasadorica.\u00a0Mattel je stvorio Barbie verziju Ferragni u rujnu 2016.. Jedna Barbie lutke nosila je\u00a0bijelu majicu kratkih rukava, crnu ko\u017enu jaknu, traperice i cipele Chiara Ferragni Collection, a druga je nosila Chanel od glave do pete.
4. Charli D'Amelio (@charlidamelio) \nCharli D'Amelio\u00a0je ameri\u010dka influencerica. Bila je natjecateljska plesa\u010dica vi\u0161e od 10 godina prije nego \u0161to je zapo\u010dela svoju karijeru na dru\u0161tvenim mre\u017eama 2019., kada je po\u010dela objavljivati \u200b\u200bplesne videozapise na TikToku. Brzo je prikupila veliki broj sljedbenika i kasnije postala najpra\u0107eniji kreator na platformi u o\u017eujku 2020. dok ju nije nadma\u0161io Khaby Lame u lipnju 2022.
"}, {"type": "p", "element": "
Debitirala je glasovnom\u00a0ulogom u animiranom filmu StarDog and TurboCat iz 2020. Od 2021. glumila je u dokumentarnim serijama Hulu, The D'Amelio Show i reality showu Snap Original Charli vs. Dixie.\u00a0
"}, {"type": "p", "element": "
Njezini drugi pothvati\u00a0uklju\u010duju dvije knjige, podcast, kolekciju lakova za nokte, madrac, liniju \u0161minke i liniju odje\u0107e. Bila je prva osoba koja je prema\u0161ila i 50 milijuna i 100 milijuna pratitelja na TikToku. D'Amelio je bila TikTok \u017eena s najve\u0107om zaradom u 2019. i osoba s najve\u0107om zaradom u\u00a02022., prema Forbesu, a \u010desto se opisuje i kao najve\u0107a TikTokova zvijezda
5. Madison Beer (@madisonbeer) \nMadison Elle Beer je ameri\u010dka pjeva\u010dica i\u00a0tekstopisac iz New Yorka. Dobila je zna\u010dajnu medijsku pokrivenost kada je Justin Bieber objavio link na jednu od njezinih pjesama koje je objavila na YouTubeu. Svoj debitantski singl \"Melodies\" objavila je 2013. godine.
"}, {"type": "p", "element": "
Godine 2018. Beer je objavila svoj debitantski album, As She Pleases. Projekt je podr\u017ean singlovima \"Dead\" i \"Home with You\", koji su oba dobili zlatnu oznaku RIAA. Sljede\u0107e godine,\u00a0potpisala je ugovor s Epic Recordsom, a kasnije je objavila svoj debitantski studijski album, Life Support in 2021. Album je bio podr\u017ean s nekoliko singlova, uklju\u010duju\u0107i \"Selfish\", koji je stekao popularnost na TikToku, \u0161to je dovelo do RIAA-e za singl Zlatni certifikat. Njezin drugi studijski album, Silence Between Songs, objavljen je u rujnu 2023.
"}, {"type": "p", "element": "
Osim svog solo rada, Beer je dala glas virtualnom liku Evelynn u virtualnom bendu League of Legends K/DA. Kao \u010dlanica grupe izdala je singlove \"Pop/Stars\" (2018.) i \"More\" (2020.) koji su se kasnije plasirali na me\u0111unarodnim ljestvicama. Tako\u0111er se pojavila u televizijskim serijama kao \u0161to su Todrick (2015.) i RuPaul's Drag Race (2020.), te u filmu Louder Than Words (2013.).
6.\u00a0Zoe Sugg (@zoesugg) \nZoe Sugg je influencerica, poduzetnica i autorica.\u00a0Karijeru YouTubera zapo\u010dela je 2009. i od tada je prikupila preko 10 milijuna pretplatnika. Lansirala svoju kozmeti\u010dku liniju Zoella Beauty 2014., a kasnije je lansirala i niz komplementarnih proizvoda za ku\u0107anstvo.
"}, {"type": "p", "element": "
Njezin debitantski roman, Girl Online, objavljen je u studenom 2014. i sru\u0161io je rekord u najve\u0107oj prodaji u prvom tjednu me\u0111u prvim piscima. Od tada je izdala dva nastavka i publicisti\u010dku knjigu, Cordially Invited, a kasnije je s Amy McCulloch napisala duologiju knjige The Magpie Society.
7. Bretman Rock (@bretmanrock) \nBretman Rock Sacayanan Laforga filipinsko-ameri\u010dki je beauty influencer sa sjedi\u0161tem u Honoluluu na Havajima. Proslavio se kao kreator na YouTubeu i Vineu nakon \u0161to je jedan od njegovih videozapisa o konturiranju postao viralan 2015. Rock je poznat po izradi vodi\u010da za \u0161minkanje i svojim duhovitim pogledima na \u017eivot. Glumio je u vlastitom reality TV showu, MTV's Following: Bretman Rock (2021.), pojavio se u nekoliko glazbenih videa, a u listopadu 2021. bio je prvi gay mu\u0161karac\u00a0koji se pojavio na naslovnici Playboya.
"}, {"type": "p", "element": "
Rock je dobio vi\u0161e nagrada i priznanja za svoj rad na dru\u0161tvenim mre\u017eama, uklju\u010duju\u0107i nagradu People's Choice za \"Beauty Influencera\" i nagradu za \"Najve\u0107u\u00a0dru\u0161tvenu zvijezdu\" na MTV filmskim i TV nagradama 2021.
"}, {"type": "p", "element": "
U rujnu 2019. Rock je prisustvovao svom prvom Tjednu mode u New Yorku gdje je sura\u0111ivao sa stilistom Andrewom Gelwicksom.\u00a0Po\u010detkom 2020. Rock je lansirao svoju kolekciju \u0161minke u suradnji s wet n wild cosmetics.
"}, {"type": "p", "element": "
U studenom 2020. Rock je lansirao svoju kolekciju sun\u010danih nao\u010dala, u suradnji s Dime Optics, brendom iz Los Angelesa. Izdao je \u0161est okvira, od kojih su \u010detiri lansirana u optici Dime, dok su dva lansirana ekskluzivno u Revolveu.
8.\u00a0Cindy Kimberly (@wolfiecindy) \nCindy Kimberly Adsuar, poznata kao Cindy Kimberly, \u0161panjolska je model i influencerica koja je stekla popularnost na dru\u0161tvenim medijima, posebno na Instagramu. Postala je poznata nakon \u0161to ju je kanadski glazbenik Justin Bieber primijetio na Instagramu i objavio njezinu fotografiju uz komentar \"O moj Bo\u017ee, tko je ovo?\"\u00a0
"}, {"type": "p", "element": "
Nakon Bieberove objave, postala je tra\u017eeni model i sura\u0111ivala s raznim modnim brendovima. Tako\u0111er je aktivna na dru\u0161tvenim medijima gdje dijeli svoje modne i ljepotne savjete te slike iz svakodnevnog \u017eivota.
"}, {"type": "p", "element": "
Cindy je pozirala za UNO Models i snimala za El Estilo, Very.co.uk, Vogue, Harper's Bazaar\u00a0i The Hip Tee. Tako\u0111er je ambasadorica brenda za Very.co.uk.\u00a0Godine 2018. Cindy Kimberly bila je model s naslovnice predstavljen u srpanjsko-kolovozskom izdanju \u010dasopisa GQ u \u0160panjolskoj.
9.\u00a0Camila Coelho (@camilacoelho) \nCamila Coelho brazilska\u00a0je modna influencerica i YouTuberica. Svojim modnim savjetima i suradnjama s brendovima poput Revolve, postala je globalna ikona stila.\u00a0
"}, {"type": "p", "element": "
Kao poduzetnica, osniva\u010dica je dva brenda. Njezina istoimena modna marka, Camila Coelho Collection, prodaje u maloprodaji putem e-trgovine Revolve, a njezin kozmeti\u010dki brend Elaluz prodaje izravno potro\u0161a\u010dima i preko marke\u00a0Ulta Beauty.
"}, {"type": "p", "element": "
Prisustvovala je Met Gali\u00a02019. s Diane von Furstenberg, postav\u0161i jedan od prvih digitalnih kreatora koji su prisustvovali doga\u0111aju. Forbes ju je proglasio jednom\u00a0od 30 najboljih kreatora sadr\u017eaja 2022.\u00a0iste godine kada ju je Bloomberg Linea proglasio jednom od \"100 najutjecajnijih Latinoamerikanaca.\"\u00a0
10. Sofia Richie (@sofiarichiegrainge) \nSofia Alexandra Richie Grainge ameri\u010dka je influencerica i model. Bila je model\u00a0u kampanjama brojnih velikih brendova uklju\u010duju\u0107i Tommy Hilfiger, Michael Kors i Adidas. Ona je najmla\u0111a k\u0107i pjeva\u010da Lionela Richieja i sestra televizijske li\u010dnosti Nicole Richie.
"}, {"type": "p", "element": "
Richie se po\u010dela baviti manekenstvom s 14 godina za Teen Vogue,\u00a0a s 15 je dobila svoj prvi modni ugovor s tvrtkom kupa\u0107ih kostima iz Los Angelesa Mary Grace Swim.\u00a0Sljede\u0107e godine\u00a0potpisala je\u00a0ugovor s londonskom agencijom za modele Select Model Management. Po\u010detkom 2015. pojavila se u editorijalima za Elle Girl, Nylon, Dazed, Fault, Unleash'd i Love Culture.
Debitirala je na modnoj pisti u velja\u010di 2016. na modnoj reviji Go Red For Women Red Dress kolekcije American Heart Association tijekom New York Fashion Weeka. Od tada je hodala\u00a0pistom za Chanel, Jeremy Scott, Philipp Plein, liniju Yeezy Kanyea Westa, Samantha Thavasa i Dolce & Gabbana. Sudjelovala je\u00a0u reklamnim kampanjama za brojne brendove uklju\u010duju\u0107i DL1961,\u00a0Madonninu liniju Material Girl,\u00a0Jacquie Aiche,\u00a0Adidas, Michael Kors, PrettyLittleThing i Tommy Hilfiger.
"}, {"type": "p", "element": "
Tako\u0111er je krasila naslovnice brojnih me\u0111unarodnih modnih \u010dasopisa, uklju\u010duju\u0107i meksi\u010dki InStyle, US' Complex, Cosmopolitan, stilsko izdanje \u010dasopisa Billboard, Sweets! Magazin, Manifesto, Galore,\u00a0Remix, Dujour i Es Magazin,\u00a0Britanski Cosmopolitan,\u00a0Tatler i Asos Magazine,\u00a0japanski Vogue i Popular te brazilski\u00a0i singapurski L'Officiel.
Udru\u017eila se\u00a0s Frankie's Bikinis kako bi lansirala\u00a0kolekciju kupa\u0107ih kostima koju je 8. srpnja 2019. objavila Francesca Aiello.\u00a0Kolekcija je uklju\u010divala kupa\u0107e kostime s kravatom, neonske boje i jarko cvije\u0107e. Dizajnirala je i\u00a0kolekciju odje\u0107e pod nazivom \"Sofia Richie x Missguided\" za britanskog trgovca Missguided. Kolekcija od 60 komada uklju\u010divala je skrojene komade, mini haljine i klasi\u010dne komplete. U velja\u010di 2020. objavila je kolaboraciju pod nazivom \"Rolla's x Sofia Richie\" s markom trapera Rolla Jeans.
"}, {"type": "p", "element": "
U o\u017eujku 2020. najavila je svoje planove za lansiranje linije kupa\u0107ih kostima kasnije te godine. Richie \u017eeli s vremenom pro\u0161iriti svoju kolekciju u modnu liniju i pokrenuti bauty tvrtku\u00a0koja se fokusira na kosu i tijelo.\u00a0U svibnju 2021. udru\u017eila se\u00a0s lifestyle brendom svoje sestre Nicole House of Harlow 1960 i lansirala\u00a0kolekciju odje\u0107e Sofia Richie x House of Harlow 1960. Bila je to linija od 57 komada prodana u Revolveovoj online trgovini. U srpnju 2021. stvorila je kolekciju kapsula s 8 Other Reasons koja se sastoji od 61 komada, uklju\u010duju\u0107i nakit, narukvice za gle\u017enjeve, \u0161e\u0161ire, torbe, metalne torbe, prstenje, \u0161alove i nao\u010dale. Njezina kolekcija odje\u0107e s Macy's brendom Bar III objavljena je u studenom 2021.