Druga subota u mjesecu znači da je vrijeme i za novu Divu. Zvijezdao ovog broja je Anja Sesar, stomatologinja nove generacije, koju su pacijenti već odabrali za najdoktoricu u svojoj specijalizaciji. Ispričala nam je koliko joj to znači te otkrila što je sve potrebno kako bi mlada obitelj uspješno funkcionirala kada su oba partnera liječnici.– Biti na popisu najboljih liječnika za mene je velika čast i zadovoljstvo posebice jer dolazi izravno od pacijenata. Predstavlja priznanje za sav uloženi rad i trud, poticaj za dalje, ali i osjećaj poprilične odgovornosti. Naravno, uvijek može bolje i više, ali u danim trenutcima uvijek treba biti prije svega čovjek. Uvijek se trudim ponašati onako kako bih voljela da se prema meni netko ponaša, prema mom djetetu, roditeljima, obitelji. Moram naglasiti kako je ovo priznanje i rezultat uspješnog timskog rada, odnosno sjajnog odnosa i visoke razine profesionalnosti između medicinske sestre i liječnika. Ne smijemo zaboraviti da radimo s ljudima koji imaju različite potrebe, navike i – što je najvažnije – strahove. Dentalni zahvati iziskuju strpljenje i suradnju i zato je jako važno da pacijent osjeti brigu i toplinu svog liječnika i stekne potpuno povjerenje. Bez iskrenosti, nemoguće je da pacijenti vjeruju vašoj prosudbi i daju svoju brigu u vaše ruke – otkrila nam je Anja.– Kada govorimo o stilu odijevanja, govorimo o načinu odijevanja, a to je nešto što se gradi, nešto što je individualno i jedinstveno. To je upravo ono što je i veliki Saint Laurent rekao: „Moda blijedi, a stil je vječan.“ Tako bih rekla da preferiram suvremenu klasiku kojoj u svakoj prilici nastojim dodati nešto drugačije, nešto svoje, romantično. S obzirom na to da sam pola dana u uniformi, igranje odjevnim predmetima me jako veseli. Iako temperature i česta kiša ne prikazuju ljetno, dajemo još malo šansu ljetnoj garderobi pa smo pripremili trendove mermaidcore, o kojem bruji TikTok, te pregled nama najinteresantnijih sunčanih naočala.Marija Pajić Bačić je istražila fenomen Barbie, odnosno film Grete Gerwing koji je izazvao ludnicu na društvenim mrežama. Da, film je ostvario neviđen uspjeh, no prave zvijezde – uz, naravno, glavne glumce blockbustera – svakako su marketinški stručnjaci koji su kreirali buzz kakav ne pamtimo. Štoviše, na marketing filma potrošeno je i više novca nego na snimanje filma, ali kako stvari stoje, očito se isplatilo jer marketinška kampanja definitivno daje rezultate. Vrijeme je godišnjih i Zagreb je poluprazan, ali naš Goran Čižmešija je ipak našao sjajno odjevene ljude. Jedna od njih je predivna plavuša čiji nas je stajling sa zagrebačkih ulica potpuno oduševio. Ovim je outfitom pokazala kako dobro nosi klasike poput bijelih lepršavih hlača i bijele natikače, a sjajna su alternativa salonkama kad tražite nešto udobnije, a s elegantnim prizvukom.Dubravka Prpić Znaor pripremila je sjajne ljetne beauty teme, ali i posjetila predivnu slovensku Gorenjsku i istražila najbolja mjesta za obilazak i gastronomiju. Donosimo vam nijanse od smeđe do bež najbolje su za manipulaciju mimikom lica uz make-up te super serume nove generacije čija je koncentracija stvorena za pet.Tina Hajduk razgovarala je s kreatorom Malog Zagreba, koji ne prestaje fascinirati svojim minijaturama metropole u staklenkama, ali i s Igrajnom Vargek koja je odrasla u obitelji uspješnog brenda WGW ,a sada gradi svoj vlastiti brend Iggy.Novu Divu potražite u subotu, 12. kolovoza, ekskluzivno uz Večernji list!