S pandemijom koronavirusa došlo je i do značajnih promjena u našim shopping-navikama, a novoosmišljeni pojam koronashoppinga najjednostavnije i najtočnije je opisati pomoću najtraženijih i najprodavanijih proizvoda. Ovog puta hrana i medicinske potrepštine stavljene su na stranu, a portal Criteo predstavio je osam kategorija najtraženijih proizvoda. Na prvom su se mjestu našle web-kamere - Logitech, tvrtka koja dominira u tom području, rasprodala je svoje proizvode, a i kod drugih velikih proizvođača, svi su proizvodi većinski out of stock, što mogu zahvaliti radu i školovanju od doma. Drugo su mjesto zauzele pidžame i spavaćice, kao i kompletna odjeća za doma, s obzirom na to da se sad gotovo sve odvija u kućnom okruženju pa su pidžame, sweater majice i tajice među najtraženijim proizvodima jer je udobnost na prvom mjestu. U galeriji potražite najudobnije sweater majice koje izgledaju jako cool:Budući da su frizerski saloni, kao i brijačnice privremeno zatvoreni, svi smo prepušteni za brigu oko kose, a muškarci i oko brade, u vlastitom domu pa su veliki rast prodaje doživjeli proizvodi za brijanje i za njegu brade. Govoreći o frizerskim salonima, važno je napomenuti da su mnogi uveli mogućnost telefonskih i video-konzultacija, izradu custom-made boja, kao i slanje omiljenih proizvoda na kućnu adresu pa se kupci sve više privikavaju i na ovakav način kupovine beauty proizvoda i njegu kose. Na četvrtom su se mjestu proizvodi za kućne ljubimce, s obzirom na to da je porasla stopa njihova udomljavanja, dok je na petom mjestu kuhinjski pribor. Naime, prema Google Trends, potraga za pojmom "banana bread" porasla je za čak 54% u posljednjih mjesec dana, a kuhanje je mnogima postao omiljen hobi, čemu je doprinijelo i zatvaranje restorana. U porastu je i vrijeme provedeno u igranju video-igrica pa su se one našle na šestom mjestu, dok je na sedmom mjestu namještaj za vrt i dvorište jer, svi oni sretnici koji vrijeme mogu provoditi na dvorištu ili na balkonu, žele da im vrijeme provedeno vani bude što ljepše i ugodnije, s obzirom da je to trenutačno jedina opcija "izlaska". Na posljednjem su se mjestu našle sprave za vježbanje, s obzirom na višak slobodnog vremena, ali i činjenicu da su teretane zatvorene pa su elastične gume, trake za vježbanje, kao i kućni bicikli među najtraženijim proizvodima s kojima potrošači žele ostati u formi. U galeriji potražite odlične proizvode za njegu lica u karanteni:Kad je riječ o beauty industriji, portal WWD prenosi da su se na prvom mjestu našli CBD proizvodi, barem kad je riječ o američkom tržištu pa je, primjerice, prodaja tableta, kapi i krema za ublažavanje bolova, inače proizvoda namijenjenih ženama, porasla za 20%. Nadalje, budući da su kozmetički saloni zatvoreni, preostaje nam tek DIY manikura i pedikura, a najbolje se prodaju lakovi za nokte, rašpice, kao i odstranjivači laka za nokte. Treće su mjesto zauzele seks-igračke pa je, primjerice, vibrator brenda Maude u potpunosti rasprodan na njihovoj web stranici, nakon što je sredinom ožujka doživio skok u prodaji za čak 200%. U porastu je i broj prodanih lubrikanata, kondoma, kao i mirisnih svijeća te mirisne soli za kupanje. Porasla je prodaja tampona i higijenskih uložaka, kao i prodaja preparativne kozmetike namijenjene njezi lica. Tu su u prvi plan došli proizvodi kao što su roleri, pribor za gua sha tretmane te proizvodi za microneeedling, odnosno svi oni zbog kojih su žene ranije odlazile u kozmetičke salone. Očekivano, skočila je i prodaja svega povezanog s njegom ruku - kreme za ruke, sapuni i dezinfekcijska sredstva za ruke su među najtraženijim proizvodima. Primjerice, prodaja kultne Aveneove Cicalfate kreme za ruke zabilježila je porast od 300% u odnosu na prošlu godinu, dok je L'Occitaneova Shea Butter Hand Cream zabilježila skok u prodaji od 50 posto.Kao što je navedeno, sve su traženije boje za kosu za bojanje kod kuće, a tu su i različiti suplementi i dodaci prehrani, bez obzira na to što su brojna istraživanja pokazala da oni ne pomažu značajno u borbi protiv koronavirusa.